    From: "rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: umieram i co z moimi kredytami?
    Date: Sat, 17 May 2003 07:41:22 +0200

    mam pytanie, kto splaca kredyty w przypadku smierci kredytobiorcy, gdzie
    kredyt gotowqkowy nie ma zyrantow tylko byl udzielony na podstawie
    zaswiadczenia o zarobkach - duzo teraz takich kredytow udziela m. in. citi,
    lukas, ge capital. czy prawo moze zmusic najblizszych (maz, dziecki,
    rodzice) do splacania moich dlugow?

    nie wybieram sie jeszcze na tamten swiat, ale jestem ciekawa, jak jest to
    prawnie zorganizowane, bo na I rzut oka wydaje mi sie, ze takie banki duzo
    ryzykuja.