  • Data: 2003-05-18 14:56:52
    Temat: Re: umieram i co z moimi kredytami?
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:ba7ngo$qvh$1@news.onet.pl...

    > A skad wiesz, ze wezmiesZ? Przeciez istnieje cos takiego jak BIK i jak
    > masz za duzo tych kredytow to ci wiecej nie dadza.

    wprawdzie teoryzuje, ale mysle, ze udzielenie kredytu zalezy od zdolnosci
    kredytowej, a nie od ilosci wzietych kredytow. zalozmy, ze ktos duzo zarabia
    i zyje na luzie, bez oszczedzania, bierze wlasnie kredyty. cos mu sie
    dzieje, umiera, a jego spadkobiercami sa rodzice na emeryturze...

    zauwazylam, ze coraz wiecej bankow udziela takich kredytow. wystarczylo, ze
    wzielam na smieszny kredyt i splacilam temrinowo radio samochodowe, i juz ge
    capital bank wysyla mi listy, ze jestem tak solidnym kredytobiorca, ze oni
    mi udziela kredytu do 5.000 zl, nawet bez zaswiadczenia o zarobkach (przy
    poprzednim kredycie dawalam, ale od jego udzielenia minal juz rok).
    zastanawiam sie, czy banki zdaja sobie sprawe z ryzyka, chyba, ze robia to
    na ryzyk-fizyk.

    to samo w ikei - tam jest chyba lukas - splacony teminowo kredyt i juz moge
    bez zadnych zaswiadczen kupic cokolwiek do 2.000 zl.