eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiuczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo › Re: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
  • X-Received: by 10.140.20.247 with SMTP id 110mr316198qgj.17.1425242895300; Sun, 01
    Mar 2015 12:48:15 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.20.247 with SMTP id 110mr316198qgj.17.1425242895300; Sun, 01
    Mar 2015 12:48:15 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!hl2no1838727igb.0!news-out.google.com!c1ni203qar.1!nntp.google.com!i13no10
    710509qae.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 1 Mar 2015 12:48:15 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <mcs8ih$qo6$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=37.248.255.51;
    posting-account=QNgqjgoAAADRyBKEW0Jt8EMdqYG7bFw9
    NNTP-Posting-Host: 37.248.255.51
    References: <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <mcs7dv$pho$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <mcs8ih$qo6$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
    From: n...@p...pl
    Injection-Date: Sun, 01 Mar 2015 20:48:15 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3461
    X-Received-Body-CRC: 2588175725
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610950
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czyli pewnie, jeśli nie zastanie nikogo w domu to przesyłka wraca do
    > adresata. Więc w dobrym tonie - jak w przypadku firm kurierskich -
    > byłoby przed doręczeniem zadzwonić do adresata i poinformować go, że
    > przesyłka w drodze i może danego dnia się jej spodziewać.

    byłoby w dobrym tonie - ale niestety, to jest inpost
    czyli firma pocztopodobna :( w której generalnie
    wszyscy mają klienta w dupie.

    udało mi się ustalić że:
    1) Oni nie potrafią określić po ilu dniach doręczą (jak
    będą mieć to wyślą klienta, ale kiedy nie wiadomo - to
    jest "kwestia kilku dni" a ja niepotrzebnie czepiam się)

    2) po drugie kurier nie raczy zadzwonić (nie wiem, może
    firma kantuje go na rozliczeniu rozmów służbowych albo
    nakazuje mu dzwonić na własny koszt z własnej komórki?)

    inpost twierdzi że to niemożliwe, że zawsze dzwonią a ja
    wiem że nie ogłuchłem i że nie mam nic w nieodebranych...

    3) kurier może przybyć tylko i wyłącznie w godzinach
    w których mnie nie ma w domu i nie da się tego negocjować
    "nikt na takie zadupie nie będzie jechał o późnej godzinie"

    4) nie da się odebrać tego czegoś w kiosku ani w oddziale
    w sobotę - oddział czynny w tygodniu kiosk nie obsługuje
    przesyłek kurierskich, ew. kurier przyjedzie ponownie
    i ponownie nie zapowie się ponownie przyjdzie przed 13:00

    do tej pory 7x miałem wątpliwą przyjemność korzystać z ich
    usług i żaden z 7x nie zakończył sie doręczeniem przesyłki

    nie twierdzę że w całej Polsce cały Inpost działa tak bardzo
    źle jak w mojej okolicy - może to najwspanialsza firma w tym
    kraju a jedynie ja mam pecha że w mojej okolicy działa źle...

    wychodzi na to że musiałbym wziąć teraz zimą kilka dni
    urlopu i czekać w domu aż jaśnie pan kurier raczy zapukać
    do moich drzwi - nie jestem aż tak zdeterminowany żeby
    z powodu chęci otworzenia rachunku marnować dni urlopu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1