eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiuczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo › uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 23 Feb 2015 07:50:45 -0800 (PST)
    Subject: uczestnictwo INPOST-u w otwieraniu pierwszego w życiu konta Inteligo
    From: n...@p...pl

    widząc brak porządnych ofert bezwarunkowych (TeDebile już są
    częścią Aliora, a bank Meritum niedługo się stanie jego częścią)
    zastanawiam się nad załozeniem konta w Inteligo (warunek 100zł
    debetówką mi nie odpowiada, ale jakoś przeżyję tę niedogodność)

    okazuje się że nie da sie normalnie podpisac umowy w placówce.
    infolinia informuje że przesyłkę kurierską dostarcza Inpost.

    No cóż, inpost (przynajmniej w mojej okolicy) działa dość
    niedbale. Listy sądowe nigdy nie są doręczane (od razu jest
    wtykane awizo i leć sobie 4km do kiosku ruch piechotą). Ale
    i ta perspektywa jest nienajgorsza bo kiedyś po paczkę ja
    musiałem na swój koszt pojechać do sąsiedniego miasta 25 km.

    Mam pytanie do osób które niedawno otwierały pierwsze konto
    inteligo (wiem już że są tutaj "zawodnicy" którzy ciagle
    zakładają i likwidują konta aby co rok zgarnąć tzw. wisienki)

    Jeśli pseudokurier Inpostu nie zastanie klienta w domu, to
    czy przesyłkę inteligo można odebrać w kiosku RUCH czy raczej
    w jakimś większym oddziale tegoż Inpostu w mieście powiatowym?