  • 1. Data: 2002-08-20 16:24:50
    Temat: e.pkobp - szukam zadowolonych klientow....
    Od: W...@p...wq.pl (Wiesiek)

    witam............

    wlasnie chce sobie zalozyc tam konto ale wczesniej dmuchajac na zimne
    chcialem zasiegnac jezyka - czy to w porzadku bank?

    nie potrzebuje cudow i itp. zeby chociaz chodzil bezproblemowo jak
    mBank,

    Najbardziej mnie interesuje czy ktos Was - klientow tego konto -
    dostal to co panienka z infolii obiecala = automatyczny debecik w
    wysokosci srednich miesiecznych wplywow po trzech miesiacach?
    (ze niby automatycznie - nie trzeba zadnych papierow ze sie pracuje
    itp - wystarczy sama grubsza kasa.)

    czy to faktycznie prawda czy sciema a'la multibank? (ze niby tak samo,
    ale jak przychdzi co do czego to pierwsze pytania to gdzie sie pracuje
    i za ile kasy)

    dajcie prosze pomocna slowo - wtopic w epkobp czy dac sobie spokoj?

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-20 17:34:50
    Temat: Re: e.pkobp - szukam zadowolonych klientow....
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Wiesiek wrote:

    > wlasnie chce sobie zalozyc tam konto ale wczesniej dmuchajac na zimne
    > chcialem zasiegnac jezyka - czy to w porzadku bank?

    Tu masz powody, dla których po 1.5 roku zrezygnowałem z tego konta:
    http://groups.google.com.pl/groups?selm=3D3D8F90.936
    FEDAD%40poczta.onet.pl

    > Najbardziej mnie interesuje czy ktos Was - klientow tego konto -
    > dostal to co panienka z infolii obiecala = automatyczny debecik w
    > wysokosci srednich miesiecznych wplywow po trzech miesiacach?

    Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale faktycznie się pojawił. Insza inszość,
    że ostatnio zmalał gdzieś do 1/3 miesięcznych wpływów.

    Michał

  • 3. Data: 2002-08-20 17:56:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W...@p...wq.pl (Wiesiek) writes:

    > nie potrzebuje cudow i itp. zeby chociaz chodzil bezproblemowo jak
    > mBank,

    Dziala zgodnie z opisem. Spora oplata miesieczna, ale za to token z
    klawiszkami...

> [...]
    > wysokosci srednich miesiecznych wplywow po trzech miesiacach?
    > (ze niby automatycznie - nie trzeba zadnych papierow ze sie pracuje

    W wysokosci sredniej z trzech miesiecy regularnych wplywow. Znaczy jak
    masz co miesiac przelew z ciagle tego samego konta, czy pensje od
    pracodawcy, to sie liczy. Ale jednorazowa wplata czy pojedynczy
    przelew sie nie liczy.

    MJ

  • 4. Data: 2002-08-20 18:16:12
    Od: W...@p...wq.pl (Wiesiek)

> [...]
    >masz co miesiac przelew z ciagle tego samego konta, czy pensje od
    >pracodawcy, to sie liczy. Ale jednorazowa wplata czy pojedynczy

    ===============
    ok, dzieki za odp
    niechybnie zaryzykuje za 18zl (9zl miesiecznie) abyt sprawdzic ten
    automatyczny debeciek...... hmm jakby tak wplacac po te 2k z duzym
    hakiem to srednia tak powinna sie przynajmniej zawiesic na tych -
    mysle pesymistycznie - 1500.. co myslicie?

    wiesiek

  • 5. Data: 2002-08-21 15:45:29
    Od: s...@p...onet.pl

    > Nie pamiętam dokładnie kiedy, ale faktycznie się pojawił. Insza inszość,
    > że ostatnio zmalał gdzieś do 1/3 miesięcznych wpływów.

    No cóż, saldo czy raczej limit debetowy jest ustalany jako średnia z 3
    ostatnich miesięcy, więc jak nie miał Pan wpływu w ostatnim miesiącu to i limit
    zmalał :) A odnośnie jego wielkości to do jego ustalenia są brane wpływy na
    konto z tytułu wynagrodzenia za pracę. Jeżeli sam będzie Pan wpłacał pieniądze
    to limit nir urośnie :(

  • 6. Data: 2002-08-21 16:18:14
    Od: s...@p...onet.pl

    odnośnie tego samego konta, to musi to być konto z marmurowego PKO BP SA i
    pieniądze powinny być przelewane jako zlecenie stałe z pewnym określonym kodem
    operacji. Wniosek z tego jest taki, że trzeba mieć wcześniej konto w mamrurowym
    PKO BP SA, /albo kogoś poprosić o takie zlecenie :), ale to już inna historia /

> [...]
    > hakiem to srednia tak powinna sie przynajmniej zawiesic na tych -
    > mysle pesymistycznie - 1500.. co myslicie?

    Tak, ale jak później przestanie Pan wpłacać to zacznie drastycznie spadać, a
    poza tym jest taki mały szczegół, ale bardzo istotny: w ciągu 30 dni trzeba
    CAŁE saldo debetowe spłacić (wyjść na plus), bo jak nie to otrzymuje się bardzo
    szybko (w ciągu 5 dni - pewnie tyle ile trwa dotarcie listu pocztą) pisemko z
    prośba o NATYCHMIASTOWE spłacenie całego salda debetowego.
    Więc ta korzyść jest taka powiedzmy oględnie średnia, jeżeli ktoś potrzebuje
    pieniędzy na dłużej niż miesiąc, ale do miesiąca jak najbardziej polecam. :D
    Ale oczywiście zawsze sa jeszcze kredyty, ale to już inna historia ... :(

  • 7. Data: 2002-08-21 17:07:50
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > No cóż, saldo czy raczej limit debetowy jest ustalany jako średnia z 3
    > ostatnich miesięcy, więc jak nie miał Pan wpływu w ostatnim miesiącu to i limit
    > zmalał :)

    Konto było zasilane zleceniem stałym z marmurowego PKO, a limit mimo to
    spadł :(

    Michał

  • 8. Data: 2002-08-22 15:23:13
    Od: s...@p...onet.pl

    > Konto było zasilane zleceniem stałym z marmurowego PKO, a limit mimo to
    > spadł :(

    Jedyne co nasuwa mi sie to to, że zostało zmienione zlecenie i nie szło z
    marmurowego PKO jako zasilenie e-konta tylko normalne zlecenie.
    Chyba że były różne kwoty tych zleceń, albo któreś się nie wykonało w ostatnim
    miesiącu (np. brak środków),

  • 9. Data: 2002-08-22 17:41:25
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > marmurowego PKO jako zasilenie e-konta tylko normalne zlecenie.
    > Chyba że były różne kwoty tych zleceń, albo któreś się nie wykonało w ostatnim

    Nie. Wykonały się wszystkie, był wystarczający okres zwłoki między
    najpóźniejszą możliwą datą spłynięcia wynagrodzenia a zleceniem. Jedyną
    zmianą zlecenia było jego odwołanie na chwilę przed złożeniem dyspozycji
    zamknięcia konta. A ten zmniejszony limit też był jakiś śmieszny, coś
    między 1/3 a 1/2 stałych wpływów. Ponieważ jednak nie planowałem
    korzystania z debetu, więc się specjalnie tym nie przejmowałem,
    zwłaszcza że dojrzewał we mnie zamiar zamknięcia tego konta.

    Michał