  • 1. Data: 2004-04-26 14:14:44
    Temat: transakcja KK Citi i prowizja za wyplate
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Ostatnio deponowalem srodki u internetowego bukmachera via KK Citi -
    wszystko ladnie pieknie tyle ze pobrano mi prowizje za 'wyplate gotowkowa' -
    jest to troszke smieszne i zalosne zarazem. Wczesniej robilem podobne
    transakcje KK BZWBK i zadnych prowizji nie pobierano....

    Niestety jak sie dowiedzielam w Citiphone jest to 'normalne'. Jak myslicie
    warto reklamowac to ' z zasady' czy zapomniec? Karte BZWBK caly czas mam ;-)

    sq

  • 2. Data: 2004-04-26 19:12:05
    Temat: Re: transakcja KK Citi i prowizja za wyplate
    Od: "Rena" <r...@i...net.pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety jak sie dowiedzielam w Citiphone jest to 'normalne'. Jak myslicie
    > warto reklamowac to ' z zasady' czy zapomniec? Karte BZWBK caly czas mam
    ;-)

    w citi reklamacja pisemna czyni cuda:) ja bym powalczyla. prowizja za
    wyplate got. to okragly procencik.