  • 1. Data: 2004-04-26 13:24:16
    Temat: KK Multibank - wyciag
    Od: "klyjent" <z...@p...onet.pl>

    witam,

    od prawie roku mam KK Multibank Plantnium - uzywam i na razie nie mialem
    problemow, tzn. nie kontaktowalem sie z bankiem. ostatnio jednak nie dostalem
    wyciagu i zadzwonilem do obslugi z prosba o wyslanie go jeszcze raz.

    mila pani poprosila mnie o numer pesel, imie i nazwisko oraz nazwisko
    panienskie mojej matki. po potwierdzeniu danych poprosila mnie o ktoras tam
    liczbe jakiegos kodu, ktorego w zyciu nie uzwalem i ktorego nie mam zamiaru
    pamietac. gdy zglosilem, ze niestety nie pamietam ale ja tylko chce wyciag na
    adres, ktory maja w systemie mila pani powiedziala ze musi mnie przelaczyc
    zebym sobie wyrobil ten kod dostepu. spytalem czy osoba, z ktora mnie polaczy
    zada mi przedtem kilkanascie pytan i okzalo sie ze oczywiscie tak -
    zrezygnowalem i podziekowalem za pomoc.

    gdzie tu logika? chce im wplacic kase, blagam o wyciag a oni nic tylko KOD
    DOSTEPU, KOD DOSTEPU, KOD DOSTEPU - nie ma kodu nie ma wyciagu.

    no coz wplace im tyle co uwazam ale nie posadzalem ich o takie podejscie do
    klienta.

  • 2. Data: 2004-04-26 13:36:22
    Temat: Re: KK Multibank - wyciag
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    klyjent <z...@p...onet.pl> wrote:
    > no coz wplace im tyle co uwazam ale nie posadzalem ich o takie
    > podejscie do klienta.

    "wzgledy bezpieczenstwa"
    Moze zaloguj sie przez system transakcyjny i zobaczysz wyciag. Zamowic mozna
    i drugi chyba - ale to eksrta platne - wiec lepiej reklamacje zlozyc, jesli
    potrzebna ci papierowa wersja.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-26 13:52:11
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Moze zaloguj sie przez system transakcyjny i zobaczysz wyciag. Zamowic mozna
    > i drugi chyba - ale to eksrta platne - wiec lepiej reklamacje zlozyc, jesli
    > potrzebna ci papierowa wersja.

    Kwotę ostatniego wyciągu można też sprawdzić przez SMS...

  • 4. Data: 2004-04-26 14:45:49
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "klyjent" napisał m.in.:
    > no coz wplace im tyle co uwazam ale nie posadzalem ich o takie podejscie
    do
    > klienta.

    MultiBank coraz bardziej lekceważy klientów poprzez kurczowe trzymanie się
    wytycznych ze swoich sztywnych, wewnętrznych procedur i dlatego nie szanuję
    tego Banku.
    Konto w tym Banku traktuję najwyżej jak portfelik na drobne, który biorę
    wychodząc wieczorem na piwo.
    Gdyby prawdziwi bankowi (nie owi multibankowi!) fachowcy zdali wreszcie
    sobie sprawę
    z prawdziwego potencjału i oczekiwań ich klientów, na pewno obydwie strony
    odniosłyby spore, wymierne korzyści.
    Na razie kolejny tydzień czekam na rozpatrzenie przez MultiBank drobnej
    reklamacji, a prawdziwa kasa na innym koncie hasa.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler