  • 1. Data: 2004-08-25 12:09:25
    Temat: Lokaty walutowe
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Gdzie sa najlepsze lokaty walutowe?

    Pozdrowienia
    Julius

  • 2. Data: 2004-08-25 13:00:22
    Temat: Re: Lokaty walutowe
    Od: f...@w...pl

    > Serwus
    >
    > Gdzie sa najlepsze lokaty walutowe?
    >
    > Pozdrowienia
    > Julius

    przy rosnacych stopach procentowych na PLN ty sie pytasz o lakty walutowe...

  • 3. Data: 2004-08-25 14:02:02
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Niektorzy lubia plynac pod prad :) Moze wzmacniaja miesnie przed PEKINEM
    2008. :)

    Malin

  • 4. Data: 2004-08-25 21:55:25
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    fatalna_pogoda wrote on Wednesday, August 25, 2004 3:00 PM

    > przy rosnacych stopach procentowych na PLN ty sie pytasz o lakty
    walutowe...

    Czyzby zamykali lokaty walutowe przy rosnacych stopach na PLN? :-))

    Pozdrowienia
    Julius

  • 5. Data: 2004-08-26 07:43:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/walutowe/

  • 6. Data: 2004-08-26 20:27:50
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus
    Wiem, ze moze jestem staroswiecki, ale za odpowiedzi takie jak powyzej
    dziekuje, niestety nie satysfakcjonuja mnie. Zadalem na grupie pytanie o
    najlepsze lokaty walutowe i chcialbym o tym pogadac :-)). Problem w tym, że
    walutowe lokaty w bankach daja 0.5%, czasami okolo 1%. Dlaczego tak malo?
    Moze ktos zna miejsca gdzie mozna ulokowac dolary czy eoro na wiekszy
    procent?

    Pozdrowienia :-)
    Julius

  • 7. Data: 2004-08-27 20:10:38
    Od: e...@p...onet.pl

    > walutowe lokaty w bankach daja 0.5%, czasami okolo 1%. Dlaczego tak malo?
    > Moze ktos zna miejsca gdzie mozna ulokowac dolary czy eoro na wiekszy
    > procent?

    Tak malo dlatego, ze takie jest teraz oprocetnowanie w USA i eurolandzie. Nie
    pamietam szczegolow (choc powienienem), ale jest to odpowiednio rzedu 1% i 2%
    na rok. A to na rynku miedzybankowym. Dla klienta indywidualnego oczywiscie
    zawsze gorzej - dochodzi marza, rezerwa obowiazkowa itp. Wiec cudow nie
    oczekuj. A co do wyboru najlepszej oferty z dostepnych (a nie gruszek na
    wierzbie), to dostales link do bankiera - tam jest b. dobre zestawienie.
    Rgds.

  • 8. Data: 2004-08-28 18:49:27
    Od: "Aśka" <j...@o...pl>

> [...]
    > walutowe lokaty w bankach daja 0.5%, czasami okolo 1%. Dlaczego tak malo?
    > Moze ktos zna miejsca gdzie mozna ulokowac dolary czy eoro na wiekszy

    Zawsze mozesz zainwestować w fundusze inwestycyjne, gdzie w dłuższym okresie
    stopy zwrotu znacznie przewyższają oprocentowanie lokat. Jeśli chcesz coś
    więcej wiedziec - prosze na prywatnego maila. Pozdrawiam - Joaśka

  • 9. Data: 2004-08-28 20:06:29
    Od: e...@p...onet.pl

    > Zawsze mozesz zainwestować w fundusze inwestycyjne, gdzie w dłuższym okresie
    > stopy zwrotu znacznie przewyższają oprocentowanie lokat. Jeśli chcesz coś
    > więcej wiedziec - prosze na prywatnego maila. Pozdrawiam - Joaśka

    genialny pomysl, w środowisku rosnących stóp procentowych i przy ca 10-letnim
    duration dolarowych czy eurowych funduszy obligacyjnych :-P

  • 10. Data: 2004-08-28 20:53:56
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    > genialny pomysl, w środowisku rosnących stóp procentowych i przy ca
    10-letnim
    > duration dolarowych czy eurowych funduszy obligacyjnych :-P

    A czy w kraju można zakupić obligacje emitowane zagranicą? Oczywiscie takimi
    obligacjami i akcjami obracaja menedzerowie funduszy. Ale czy w latwy sposob
    moze to zrobic pojedynczy inwestor?

    A w ogole kto emituje obligacje w euro?

    Pozdrowienia
    Julius