  • 1. Data: 2012-12-10 12:25:47
    Temat: Karta Kredytowa - bilet KZKGOP
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Pytanie raczej nie na tą grupę ale nie wiem gdzie zapytać, może ktoś jest ze
    śląska i już to przerabiał.
    Gdzie w Katowicach, Chorzowie lub w Bytomiu można kupić bilet kwartalny
    (miesięczny) KZKGOP i zapłacić kartą płatnicza najlepiej KK.
    W kolekturach KZKGOP nie można płacić kartami w kioskach Ruchu chyba też
    nie, a na infolinii KZKGOP nie potrafią pomóc.
    Wiem że można jeszcze na poczcie polskiej kupić bilety ale tam płatność jest
    chyba traktowana jako wypłata z bankomatu i przy KK odpada.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2012-12-16 14:52:52
    Temat: Re: Karta Kredytowa - bilet KZKGOP
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012 12:25:47 +0100, Damian Niusy wrote:
    > Gdzie w Katowicach, Chorzowie lub w Bytomiu można kupić bilet kwartalny
    > (miesięczny) KZKGOP i zapłacić kartą płatnicza najlepiej KK.

    Ja od paru lat tak kupuje w Katowicach, w kiosku Ruchu na 3maja 19
    (chyba 19, nie pamietam).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns