    From: Glenn <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szukam konta
    Date: Fri, 27 Feb 2004 00:16:57 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-1221.wroclaw.dialog.net.pl

    > 3. Jak ma wpływy 5k, to spokojnie ma 2k debetu, może to nie tyle, co by
    > chciał, ale..

    On chce 5k. 2k to tylko 2/5 tego co chce ;-)

    w końcu Inteligo obiecało lada miesiąc KK i kredyt w
    > koncie (jak przez mgłe teraz wspominam, że Amra coś o tych planach
    > pisał. Dane oczywiscie niekonkretne, ale w tym roku chyba dadzą radę?)

    Oni to obiecują już od roku i końca nie widać ;-)

    > 4. Jest 'półklasycznym' Dla mnie in plus, bo -
    >
    > a. wpłacisz gratis
    > b. wypłacisz gratis (ok, tu przydałoby sie kilka praktycznych wskazówek,
    > było na grupie jak to zrobić)

    Trzeba kombinować, nie masz swojego oddziału.

    > c. żeby zgłosić reklamację, lepiej posiedzieć przy telefonie
    > kilka(naście) minut [wow, ostatnio to im nawet dość szybko idzie, ale
    > może miałem szczęście] niż STAĆ w kolejeczce fizyczno-marmurkowej

    W Nordei nie stoisz, w KB też chyba nie za bardzo (teeeeensor ;-)?)

    > d. przypuszczam, że jak zasmakuje w jednak dobrym interfejsie Inteligo,
    > to może sie szybko udobrucha, że tam coś nie jest tak, jak sie
    > przyzwyczaił. A świat (bankowy tez) nie stoi w miejscu, bedzie chyba
    > szersza oferta Inteligo, nie mniejsza?

    Tyle, że wymagania kolega ma dość konkretne, a Inteligo nijak ich nie
    spełnia ;-)

    > Przepraszam za uproszczenia :) Po trzecim piwku mi sie pisze :)) Ale
    > chyba z sensem ... ciut ?

    Ciut mało ;-)