    From: "ANDRZEJ" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: studia
    Date: Sat, 23 Mar 2002 17:11:46 +0100

    > Mam tam dwóch kolegów (jeden juz skonczyl). Mozna przez ta szkle przejsc
    prawie wcale sie nie uczac. Takie mam wrazenie, ale nie wiem jak jest na tym
    konkretnie kierunku. A o sznase na znalezienie pracy musisz sam sobie dac,
    jakos ze szkola nie za bardzo mi sie ona kojarzy.

    Może ktoś poleci jakąś inną szkołę? Co do kierunku jestem zdecydowany.
    Natomiast co do wyboru uczelni nie mam jeszcze nic konkretnego. Na SGH
    raczej nie mam co liczyć (choć będę próbował)