  • 1. Data: 2002-03-01 17:53:34
    Temat: stan środków w na rachunkach PeKaO SA już on-line w bankomatach
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Stało się, z szybkością żubra stan środków w na rachunkach PeKaO SA
    widzianych w bankomatach jest już nie 'saldem na koniec poprzedniego dnia'
    ale dostępnymi środkami.

    Sprawdzone metodą:
    - sprawdzenie stanu środków w bankomacie PeKaO SA
    - transakcja POS
    - bieg do bankomatu PeKaO SA (krótki dystans, 20m nie mierzyłem czasu)
    - dostępne środki zgodne !

    Tylko nie przenoście się wszyscy do żubra, bo na Eurokonto WWW ciagle
    dostępne środki off-line :-)

    TomekD

  • 2. Data: 2002-03-01 18:29:01
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > - dostępne środki zgodne !
    >
    > Tylko nie przenoście się wszyscy do żubra, bo na Eurokonto WWW ciagle

    to dobre dla mnie wieści.
    masz u mnie za to piwo.

  • 3. Data: 2002-03-01 20:47:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomek D" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > - transakcja POS
    > - bieg do bankomatu PeKaO SA (krótki dystans, 20m nie mierzyłem czasu)

    Całą dobę? soboty i niedziele też? i na styku bankomat<->kasa też?

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-03-01 21:25:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Całą dobę? soboty i niedziele też? i na styku bankomat<->kasa też?

    Czepiasz sie :)

  • 5. Data: 2002-03-01 21:29:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Czepiasz sie :)

    Nie. Po prostu gdy dożyję tej chwili to zjadę z wrażenia :-))) Chcę więc
    wiedzieć czy to już TA chwila :-P

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-03-02 11:09:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie. Po prostu gdy dożyję tej chwili to zjadę z wrażenia :-))) Chcę więc
    > wiedzieć czy to już TA chwila :-P

    Tez chcialbym to wiedziec...
    Ale tak realnie to mysle, ze mamy jeszcze okolo 1 rok (co najmniej) do tej
    pamietnej chwili :))
    pzd