  • 1. Data: 2002-03-01 16:58:58
    Temat: skarbonka w BGZ
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    niestety tylko dla posiadaczy e-integrum:
    http://www.bgz.pl/drukuj.asp?file=/teksty/klienci_in
    dywidualni/e-integrum/e-skalacja.html

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2002-03-01 17:41:08
    Temat: Re: skarbonka w BGZ
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski"
    > niestety tylko dla posiadaczy e-integrum:

    http://www.bgz.pl/drukuj.asp?file=/teksty/klienci_in
    dywidualni/e-integrum/e
    -skalacja.html

    bylem na rachunku kilka godzin temu i nie zauwazylem
    ale juz mam zalozony rachunek e-skalacja - na 9% ;-))

    ----------------------------------
    nie lubie takich definicji:
    "Odsetki od środków zgromadzonych na rachunku e-skalacja
    nalicza się od dnia powstania salda na rachunku lub jego zmiany
    do dnia poprzedzającego zmianę lub likwidację salda..."

    tu na koncu powinno byc dodane "włącznie" a ja lubie podawac
    date "do kiedy" bez slowa włącznie, np
    saldo bylo 1000zl od 1 do 4 marca, 1500 od 4 do 6 marca itd -
    - pozwala to latwo policzyc ile dni kazde saldo lezalo: 1000 zl 3 dni
    (4-1=3)
    1500 lezalo 2 dni (6-4=2) itd
    Jak sie tak definiuje jak BGZ (i dawne PKO BP taki robilo) to trzeba
    podawac:
    saldo bylo 1000 od 1 do 3 marca, 1500 od 4 do 5 marca, pamietac o slowie
    wlacznie
    a liczbe dni liczyc jako y-x+1
    Na dadatek jeden dzien twania salda to trzeba mowic ze bylo np 2000
    od 6 marca do 6 marca ;-)))
    *** blad ***