  • 1. Data: 2002-03-01 16:23:49
    Temat: lokata na 3 miesiace
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Lepiej wsadzic teraz kase na dobra 3 miesieczna czy wrzucic na
    jakies wirtualne konto i liczyc na to ze oprocentowanie nie spadnie
    znaczaco przez te 3 miesiace? Rozpatrujac ostatni kwartal to chyba
    wirtualne banki wychodza i tak lepiej?

  • 2. Data: 2002-03-02 10:16:15
    Temat: Re: lokata na 3 miesiace
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jakies wirtualne konto i liczyc na to ze oprocentowanie nie spadnie
    > znaczaco przez te 3 miesiace? Rozpatrujac ostatni kwartal to chyba

    W marcu spadnie o jakies 1% - czyli lokaty tez w dol znowu pojda.. Polacz -
    ja tam lepiej zrobilem jak wlozylem na polroczna lokate przed fala obnizek
    :)