  • 1. Data: 2002-03-01 16:56:31
    Temat: rachunek w Polsce dla amerykanskiego uniwersytetu
    Od: "Gosia S." <m...@p...onet.pl>

    Jeden z amerykanskich uniwersytetow zwrocil sie do mnie grzecznosciowo o
    pomoc / porade w zalozeniu rachunku w Polsce z przeznaczeniem dla grupy ich
    naukowcow prowadzacych jakich projekt w Krakowie. Przewidywany obrot na
    rachunku to 100tys USD rocznie. Ich bankiem w USA jest "First Union",
    podobno procedura zakladania rachunku byla by bajecznie prosta gdyby "First
    Union" mial odzialy w Polsce... ale nie ma (???). Procedura zakladania
    rachunkow dla nie-rezydentow (tak to sie chyba nazywa?) jest b.
    skomplikowana i wymaga potwierdzenia konsulatu itd. Czy ktos moze wie jak z
    tym problemem sobie poradzic?

    Pozdrawiam

    Gosia S
    Warszawa

  • 2. Data: 2002-03-01 18:33:41
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunkow dla nie-rezydentow (tak to sie chyba nazywa?) jest b.
    > skomplikowana i wymaga potwierdzenia konsulatu itd. Czy ktos moze wie jak z

    niech idą do pekao sa ma oddział w New York City

  • 3. Data: 2002-03-02 03:40:24
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > niech idą do pekao sa ma oddział w New York City
    > pekao, chyba ma tam oddzial, zeby na wycieczk... tfu, kontrole zasluzonych
    pracownikow wysylac :)))

    Tomek

  • 4. Data: 2002-03-03 17:35:11
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > rachunkow dla nie-rezydentow (tak to sie chyba nazywa?) jest b.
    > skomplikowana i wymaga potwierdzenia konsulatu itd. Czy ktos moze wie jak

    Dla 100 000 $ wiekszosc bankow chetnie zalozy nie rezydentowi rachunek. Na
    pewno w Fortisie nie beda robic problemow wielkich - trzeba po prostu isc z
    dokumentami - tylko nie bardzo rozumiem, czy to ma byc rachunek prywatnej
    osoby czy organizacji jakiejs??

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-03-04 12:55:57
    Od: "Gosia S." <m...@p...onet.pl>

    fotech <u...@f...onet.pl> wrote in message

> [...]
    isc z
    > dokumentami - tylko nie bardzo rozumiem, czy to ma byc rachunek prywatnej

    Wielkie dzieki, Fortis juz sie zainteresowal i przydzielil handlowca.Czekam
    wlasnie na jego telefon. Rachunek ma byc dla uniwersytetu czyli osoby
    prawnej.

    Pozdrawiam

    Gosia S.

  • 6. Data: 2002-03-04 12:57:29
    Od: "Gosia S." <m...@p...onet.pl>

    > niech idą do pekao sa ma oddział w New York City
    To rzeczywiscie moze byc dobre rozwiazanie. Dalam im juz namiary. Wielkie
    dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam

    Gosia S.
    Warszawa