  • 1. Data: 2002-02-25 07:52:06
    Temat: sprzedaż Inteligo
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020225/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html

  • 2. Data: 2002-02-25 08:14:53
    Temat: Re: sprzedaż Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To jeszcze nic:

    Wladze Berlina bedace wlascicielem 81% BB musza brac pod uwage ryzyko utraty
    srednio 3,73 mld EUR z tytulu poreczenia obrotu nieruchomosciami tego banku,
    wg optymistycznego scenariusza o milion euro mniej, a w najgorszym razie
    nawet 6,07 mld EUR twierdzi przedstawiciel stolecznego Senatu. JEsli
    powstanie dzuira i wszystko pochlonie, niczego nie uda sie sprzedac, a BB
    zbankrutuje, wtedy wladze musialyby pokryc strate 35 mld EUR. Taka sume
    wymienily srodki przekazu przedstawiajac katastroficzny scenariusz. Problemy
    BB pojawily sie w koncu 2000 r. i wywolaly najwiekszy kryzys polityczny w
    Berlinie od czasu upadku komunizmu.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-25 13:58:59
    Od: "Stasiek" <s...@w...pl>

> [...]
    Problemy
    > BB pojawily sie w koncu 2000 r. i wywolaly najwiekszy kryzys polityczny w

    A ja wlasnie chcialem zalozyc sobie konto firmowe w Inteligo. Radzisz
    zrezygnowac? Umowa jeszcze nie podpisana, ale papiery firmy juz wyslane. Ma
    to byc rachunek firmy na conajmniej 2 przyszle lata.
    Pzdr.,
    zaniepokojony ta sytuacja
    Stasiek

  • 4. Data: 2002-02-25 14:02:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Ma
    > to byc rachunek firmy na conajmniej 2 przyszle lata.

    eee no ja wiem czy tak odradzac??
    Ale z drugiej strony jak maja sprzedac - i to pewnie niedlugo - to stawki i
    warunki moga byc baardzo dziwne - nie da sie ich przewidziec...

    Wiem za to, ze wielu moich znajomych zamyka np. osobiste a zostawia
    firmowe - wlasnie w zwiazku z tymi doniesieniami...

  • 5. Data: 2002-02-25 16:08:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Uwaga! Panika wsrod ludu! Uciekac!

    Mozesz zamknac =)
    Bedzie wiecej luzi na iLince dla mnie =)))

  • 6. Data: 2002-02-25 19:41:31
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    > Uwaga! Panika wsrod ludu! Uciekac!
    >
    > Mozesz zamknac =)
    > Bedzie wiecej luzi na iLince dla mnie =)))

    Raczej większe bezrobocie w Lublinie :-((

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-26 01:07:20
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Stasiek" <s...@w...pl> writes:

> [...]
    > zrezygnowac? Umowa jeszcze nie podpisana, ale papiery firmy juz wyslane. Ma
    > to byc rachunek firmy na conajmniej 2 przyszle lata.

    No, jeśli ktoś ich teraz kupi za ciężkie pieniądze to nie po to by
    zaraz wywalić do kosza. Oczywiście istnieje spore ryzyko że wówczas
    oferta jakoś tam się zmieni. Ale z drugiej strony, który z banków
    nie przechodzących fuzji i przejęć nie zmieniał swojej oferty...

    Acz z podawaniem numeru konta urzędowi skarbowemu to bym się chyba na Twoim
    miejscu wstrzymał

    --
    ( Marcin Kasperski | In any large change, 1/3 will think it is great, 1/3 )
    ( http://www.mk.w.pl | will think it is stupid, and 1/3 will wait (Reed) )

  • 8. Data: 2002-02-26 13:06:19
    Od: "Stasiek" <s...@w...pl>

    > Acz z podawaniem numeru konta urzędowi skarbowemu to bym się chyba na
    Twoim
    > miejscu wstrzymał

    Niby czemu?

  • 9. Data: 2002-02-26 22:45:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Stasiek" <s...@w...pl> writes:

    > Twoim
    >
    > Niby czemu?

    Bo jeśli faktycznie inteligo zostanie sprzedane, to za dwa miesiące
    oferta może się istotnie zmienić. I gdyby się nie spodobała, trzeba
    by to wszystko odkręcać...

    Ot, kto się na handlobanku sparzył to na fuzje dmucha.

    --
    ( Marcin Kasperski | If information is written down two ways, one of the )
    ( http://www.mk.w.pl | versions will soon be out of date. (XP practices) )