  • 1. Data: 2002-02-25 05:40:03
    Temat: cichy [BZWBK]
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Cicho, cichuteńko, może klient nie zauważy.

    Patrzę sobie dziś na lokate24, oprocentowanie 8,60%

    Wchodzę na ich stronę, zachęty (9%), tabela oprocentowań (9%)

    Tego chyba jeszcze nie było w naszych bankach, najpierw zmiana (lokata
    mi się przedłużyła na nowe oprocentowanie 22.02.2002) a dopiero potem
    informacja, a nawet może bez, zobaczymy (my, jako grupa), jaki jest
    odstęp czasu między wprowadzoną najpierw zmianą, a poinformowaniem o tym.

    andy

  • 2. Data: 2002-02-25 09:10:50
    Temat: Re: cichy [BZWBK]
    Od: a...@w...pl (Andrzej K?os)

    cia;g dalszy

    dzis', poniedzia?ek zak?adam lokate24 (1M ), wybieram z tabeli lokat,
    oprocentowanie 9% *sta?e*, pokazuje sie; okno transakacji do akceptacji,
    nadal 9%, akceptuje;. Po pó? godzienie sprawdzam szczegó?y lokaty, stoi
    8,6%. Czyli co, oprocentowanie *stale* czy *zmienne*?

    andy

  • 3. Data: 2002-02-25 10:11:52
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Andrzej Kłos <a...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@w...pl...
> [...]
    > informacja, a nawet może bez, zobaczymy (my, jako grupa), jaki jest
    > odstęp czasu między wprowadzoną najpierw zmianą, a poinformowaniem o tym.

    Oficjalny komunikat mowi, ze 8,6% od 25.02.2002.

    Karol

  • 4. Data: 2002-02-25 10:19:56
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    > informacja, a nawet może bez, zobaczymy (my, jako grupa), jaki jest
    > odstęp czasu między wprowadzoną najpierw zmianą, a poinformowaniem o tym.

    W moim oddziale poprawiaja "na telefon".

    Karol

  • 5. Data: 2002-02-25 10:43:08
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informacja, a nawet może bez, zobaczymy (my, jako grupa), jaki jest
    > odstęp czasu między wprowadzoną najpierw zmianą, a poinformowaniem o tym.

    Ja założyłem w piątek L24, oczywiście 9%, tak widnieje do teraz w
    "przeglądzie zleceń".
    Natomiast faktycznie lokata założyła się dopiero dzisiaj, ze stopą 8,6% :-/
    Na razie poszła reklamacja pocztą wewnętrzną...

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-25 10:44:07
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Slawomir Tobis <u...@I...tobis.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a5d4hf$1bf$...@n...onet.pl...
> [...]
    :-/
    > Na razie poszła reklamacja pocztą wewnętrzną...

    To mozesz byc przegrany. Zgodnie z regulaminem lokata moze zostac zalozona o
    dzien pozniej (roboczy).
    Pogadaj lepiej z oddzialem. Moze poprawia od reki, bo na e-maila z
    odpowiedzia bedziesz czekal z tydzien.

    Karol

  • 7. Data: 2002-02-25 10:58:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na razie poszła reklamacja pocztą wewnętrzną...

    A jaka to poczta wenwtrzna? znaczy zwykly mail, na ktory mozna napisacnawet
    nie bedac klientem?

  • 8. Data: 2002-02-25 11:15:33
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    > A jaka to poczta wenwtrzna? znaczy zwykly mail, na ktory mozna
    napisacnawet
    > nie bedac klientem?

    To ląduje chyba na ogólnodostępnym p...@b...pl, ale jakoś widzą, że
    pochodzi od klienta.

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-25 12:01:31
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    > Cicho, cichuteńko, może klient nie zauważy.
    >
    > Patrzę sobie dziś na lokate24, oprocentowanie 8,60%
    >
    > Wchodzę na ich stronę, zachęty (9%), tabela oprocentowań (9%)

    Eee... to normalne w tym banku :)))
    Tez tak kiedys mialem

    pozdrawiam
    Wookasch