eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta › sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Date: Fri, 26 Mar 2004 22:00:52 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pd95288f1.dip.t-dialin.net

    czesc grupa,
    chce kupic laptopa. chce zaplacic karta.
    kazdy sprzedawca przy pytaniu czy akceptuja karty - mowi przez telefon "tak,
    ale musze doliczyc 2,5% bo tyle bierze ode mnie bank".
    uwazam, ze takie zachowanie sprzedawcy jest nieuczciwe.
    czy jest sposob na to zeby sie przed tym bronic? tak postepuje bardzo wielu
    sprzedawcow (wszyscy ktorych pytalem).
    prosze o rady.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

    ps. kazdy sprzedawca bez problemu wystawi mi fakture na te sume. (wlaczajac
    ekstra 2,5%), ale oczywiscie nie wyszczegolni na fakturze pozycji "platnosc
    karta", a jedynie laptop bedzie drozszy o 2,5%.