  • 1. Data: 2005-01-04 22:30:28
    Temat: sprawozdania finansowe bankow spoldz.
    Od: "przem" <p...@g...pl>

    Witam!
    Szukam sprawozdan finansowych 5 bankow spoldzielczych (jakichkolwiek) z lat
    1998-2003. Czy ktos zna jakies darmowe zrodla takich informacji?
    pozdrawiam
    przem

  • 2. Data: 2005-01-04 22:48:46
    Temat: Re: sprawozdania finansowe bankow spoldz.
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "przem" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    z lat
    > 1998-2003. Czy ktos zna jakies darmowe zrodla takich informacji?

    KRS?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2005-01-05 14:43:06
    Od: "przem " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Waszczyński <w...@w...org> napisał(a):

    > KRS?

    Na swojej stronie podaja tylko, ze te informacje mozna sobie przeczytac
    w "Monitorze Spoldzielczym B". Jak zobaczylem cene prenumeraty to mi sie
    odechcialo. Na stronie nie ma zadnych inf. tego typu. Przegladajac na chybil-
    trafil strony bankow spoldzielczych nie natknalem sie nigdzie na sprawozdania.

    przem