  • 1. Data: 2005-01-04 20:08:24
    Temat: Czas oczekiwania na przelew z zagranicy
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    Hej

    Jaki jest czas oczekiwania na przelew z zagranicy?

    Nadawca jest w kraju skandynawskim, pieniążki wpłacił 30 grudnia na konto w
    mbanku.

    Jak sądzicie ile mogę czekać i jaki jest mechanizm przekazywania takich
    pieniążków? Gdzie o tym na necie mogę się dowiedzieć, doczytać?

    pozdrawiam

    siemka

    --------------
    "Oczywista sprawa, że zdecydowana większość klientów ma swoje sprawy
    załatwiane bezproblemowo. Gdyby było odwrotnie, bank musiałby zwinąć
    działalność. I stąd osoby, które - tak jak ja - miały z tą firmą
    przykre doświadczenia, brzmią niewiarygodnie wobec tłumu
    zadowolonych." - Piotr Grzegorz Skowroński A.D. 2004

  • 2. Data: 2005-01-04 20:09:34
    Temat: Re: Czas oczekiwania na przelew z zagranicy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janek Nowisz <j...@o...pl> wrote:
    > Jaki jest czas oczekiwania na przelew z zagranicy?

    Rozniscie - tydzien, dwa. Nie ma tutaj niestety reguly.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-04 21:21:29
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Jaki jest czas oczekiwania na przelew z zagranicy?

    na mbank dostawalem z zagranicy w przeciagu 2-3 dni roboczych

  • 4. Data: 2005-01-05 21:47:19
    Od: "James" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Janek Nowisz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak sądzicie ile mogę czekać i jaki jest mechanizm przekazywania takich
    > pieniążków? Gdzie o tym na necie mogę się dowiedzieć, doczytać?

    Standardowo 2 dni robocze. O ile pieniadze nie ida przez pośrednika. A nie
    ida gdy zleceniodawca DOKŁADNIE określił twoje dane czyli numer r-ku w
    formacie NRB oraz kod SWIFT twojego banku.

  • 5. Data: 2005-01-05 22:41:09
    Od: "Janek Nowisz" <j...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cret6r$4ti$1@news.onet.pl...

    > Rozniscie - tydzien, dwa. Nie ma tutaj niestety reguly.

    Okej, ale jest jakiś prawomocny mechanizm jak to idzie, pytam z ciekawości

    Siemka

    em