  • 1. Data: 2005-01-05 00:02:11
    Temat: terminal POS i wplata pieniedzy na konto
    Od: "XavieR" <t...@w...pl.NOSPAM>

    Czesc!

    Od kliku dni usiluje w Opolu wplacic pieniadze na konto przy wykorzystaniu
    terminala POS i karty VISA Classic. Po wielu telefonach dowiedzialem sie, ze
    placowka PeKaO SA posiada swoj terminal POS i niewielka prowizje za tego
    typu akcje. Niestety rozczarowalem sie srodze, gdy okazalo sie, ze ichni POS
    odrzuca moja karte bez podania powodu (mimo, ze ich POS obsluguje system
    VISA!!!, po weryfikacji problemu w moim banku okazalo sie, ze zapytania z
    POS'a PeKaO wogole nie docieraja do COK mojego banku). Problem lezy wiec w
    "technologii" PeKaO i stanowi czarna magie dla pracownikow placowki.

    Prosze wiec o pomoc, podpowiedz, rade... Gdzie moge zalatwic w/w
    transakcje?! (przypomne - wplata pieniedzy na konto przy uzyciu karty
    platniczej/kredytowej)

    Pozdrawiam, XavieR