  • 1. Data: 2005-01-04 17:53:38
    Temat: Pilnie poszukuje art. badz ebukow do b. internetowej
    Od: "Adrian24" <l...@i...pl>

    Witam!

    Jestem na etapie pisania magisterki związanej z bespiczenstwem bankowosci
    internetowej w związku z tym poszukuje pomocnych materiałów.

    Byłbym bardzo wdzieczny za pomocne publikacje!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-01-04 18:18:55
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Adrian24 napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Jestem na etapie pisania magisterki związanej z bespiczenstwem bankowosci
    > internetowej w związku z tym poszukuje pomocnych materiałów.
    >
    > Byłbym bardzo wdzieczny za pomocne publikacje!

    Co to jest b.internetowa?

    Widzę, że nawet nie chce ci się pisać pełnymi wyrazami.
    Nie lubie takiego zachowania, w którym ludzie chcieliby dodstać gotowe
    materiały do magisterki lub do czegoś podobngo.
    Umiejętność wyszukiwania informacji jest też ważna, i nie polega
    bynajmniej na napisaniu posta jak wyżej.

    Pozdrawiam
    Bogusz.

  • 3. Data: 2005-01-04 19:55:10
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Duzo tego w internecie, token, SSL itd
    ja pisalem kiedys o biometrii
    ale musisz sam poszukac, bo to Ty piszesz a nie ktos, badz samodzielny a nie
    idziesz na latwizne

  • 4. Data: 2005-01-04 20:59:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 04 Jan 2005 18:53:38 +0100, "Adrian24" <l...@i...pl>
    wrote:

    >Jestem na etapie pisania magisterki związanej z bespiczenstwem bankowosci
    Jest taka strona o *bespiczenstwie* bankowosci internetowej.
    www.google.pl

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!