  • 1. Data: 2005-09-21 10:00:39
    Temat: Fortis Bank konto srebrne
    Od: "Chandler" <c...@w...pl>

    Witam szanowych grupowiczy.

    W regulaminie konta srebrnego (banku Fortis) jest napisane "1Średnie
    miesięczne wpływy na konto osobiste w okresie kwartału kalendarzowego" w
    wysokości 1500 zł. Czyli ile miesięcznie muszę wpłaćić na konto?

    --

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź
    --------------

  • 2. Data: 2005-09-21 10:35:08
    Temat: Re: Fortis Bank konto srebrne
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > W regulaminie konta srebrnego (banku Fortis) jest napisane "1Średnie
    > miesięczne wpływy na konto osobiste w okresie kwartału kalendarzowego" w
    > wysokości 1500 zł. Czyli ile miesięcznie muszę wpłaćić na konto?

    Miesięcznie nie mniej niż 0 zł ;-))
    W ciągu kwartału kalendarzowego Twoje wpływy nie mogą być mniejsze od 4 500
    zł.
    W styczniu 0 zł
    W lutym 100 zł.
    W marcu 4 400 zł i warunek spełniony. To tylko przykład.

  • 3. Data: 2005-09-22 17:05:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "K.K."

    > W ciągu kwartału kalendarzowego Twoje wpływy nie mogą być mniejsze
    > od 4 500

    odpowiedz dobra ale mam pytanie - po co komu konto srebrne
    z VE z oplatami - trzeba brac e-pakiet
    *** blad ***