  • 1. Data: 2002-03-01 15:23:39
    Temat: pekao i co dalej?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    mam numer rachunku VC (16 cyfr) i nie mam numeru rozliczeniowego,
    jak przelewać?
    jaki nr rozliczeniowy?

  • 2. Data: 2002-03-01 23:26:40
    Temat: Re: pekao i co dalej?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > mam numer rachunku VC (16 cyfr) i nie mam numeru rozliczeniowego,
    > jak przelewać?
    > jaki nr rozliczeniowy?
    Rozumiem, ze VC z oddzielnym rachunkiem w CKiC. Sam mialem z tym problem, bo
    nikt w Pekao nie wiedzial tego :(
    Wiec dodalem nr rozliczeniowy CKiC: 12400027-numer karty VC i jest ok.
    Dziala.
    pzd

  • 3. Data: 2002-03-02 07:46:24
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze VC z oddzielnym rachunkiem w CKiC.

    tak

    >Sam mialem z tym problem, bo nikt w Pekao nie wiedzial tego :(

    :)

    > Wiec dodalem nr rozliczeniowy CKiC: 12400027-numer karty VC i jest ok.
    > Dziala.

    dzięki