  • 1. Data: 2004-09-28 07:17:48
    Temat: skandia - jako fundusz inwestycyjny warto?
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam 28 lat i chciałbym inwestować ok. 600 zł miesięcznie. Na razie myślę o
    okresie 5 lat - potem zobaczę co życie przyniesie.
    Spotkałem przedstawiciela Skandii , który zachęca mnie aby tam lokować swoje
    pięniądze na funduszach inwestycyjnych.

    Proszę o wszelkie opinie na temat Skandii i ewentualnie alternatywnych
    formach oszczędzania/inwestowania.

    Pozdrawiam - Aleksander

  • 2. Data: 2004-09-28 07:20:15
    Temat: Re: skandia - jako fundusz inwestycyjny warto?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "olo2" <j...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >pięniądze na funduszach inwestycyjnych.
    >Proszę o wszelkie opinie na temat Skandii i ewentualnie alternatywnych

    Mają dość wysokie opłaty. Lepiej otwórz sobie SFI w mBanku i tam wpłacaj
    do funduszy.

    --
    Górnik | One tequila
    g...@g...w.pl | Three tequilas