  • 1. Data: 2004-09-28 06:07:24
    Temat: Oznakowanie bankomatów
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Mam konta w mBanku i BPH. Niektóre bankomaty BPH są obsługiwane pod względem
    technicznym przez Euronet, a w związku z tym jest na nich nalepka Euronetu.

    Bankomat. Hol dużego biurowca. Z tego samego holu wejście do oddziału BPH.
    Nie było wyraźnego oznakowania że jest to bankomat BPH, była nalepka
    Euronetu. Wyjąłem kasę Visą Elektron mBanku i... zaskoczenie po kilku
    dniach: 5 zł pobrane.
    Jak więc odróżnić bankomat BPH od bankomatu Euronetu ? Zacząłem zwracać na
    to baczniejszą uwagę. Nad innymi bankomatami BPH widziałem podświetlane lub
    nie... tabliczki z logo BPH i napisem BANKOMAT. Euronet też w zasadzie
    znakuje swoje bankomaty w miarę czytelnie, a ten feralny bankomat był (i
    jest nadal) oznakowany nijak.

    Pozdrawiam
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2004-09-28 09:05:06
    Temat: Re: Oznakowanie bankomatów
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > Euronet też w zasadzie znakuje swoje bankomaty w miarę czytelnie, a
    > ten feralny bankomat był (i jest nadal) oznakowany nijak.

    można odróżnić po tym, że nie jest w miarę czytelnie oznakowany :-)
    Ja się raz nabrałem w Millennium, też mysłałem że to Euronet
    i nawet Mille-obsługa mnie w tym przekonywała
    teraz używam VE Fortisa i mam w nosie przynależność bankomatu
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-09-28 11:00:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak więc odróżnić bankomat BPH od bankomatu Euronetu ?

    A nie da się po oprogramowaniu?
    Pamiętsz może czy ten 'fałszywy Euronet'
    miał typowe oprogramowanie euronetowe czy może jakieś inne?

  • 4. Data: 2004-09-28 13:03:08
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > Nie było wyraźnego oznakowania że jest to bankomat BPH, była nalepka
    > Euronetu. Wyjąłem kasę Visą Elektron mBanku i... zaskoczenie po kilku

    a na monitorze bylo napisane ze Euronet? nalepka to se wiesz moze byc a
    nawet kilka :)

  • 5. Data: 2004-09-28 16:00:45
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    BPH.

    > a na monitorze bylo napisane ze Euronet? nalepka to se wiesz moze byc a
    > nawet kilka :)

    na monitorze latały jakieś reklamy, ale w każdym bankomacie są jakieś
    reklamy

    Pozdr
    kw1618

  • 6. Data: 2004-10-23 20:13:27
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:wc76d.313799$vG5.271483@news.chello.at...
> [...]
    > nie... tabliczki z logo BPH i napisem BANKOMAT. Euronet też w zasadzie
    > znakuje swoje bankomaty w miarę czytelnie, a ten feralny bankomat był (i

    Napisałem pismo do BPH.
    Zwrócili mi 5 zł prowizji pobranej i poinformowali, ze teraz bankomaty BPH
    są oznakowane nalepką:
    "Bankomat sieci BPH obsługiwany przez EURONET"

    Pozdrawiam
    kw1618