  • 1. Data: 2004-09-28 07:41:08
    Temat: eM eKarta - koniec zniżki
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Dostałem takiego emila:

    "Szanowni Państwo,

    31 października dobiega końca promocja "eM eKarta" przygotowana przez
    Merlin we współpracy z e-Cardem, w ramach której klientom, płacącym eM
    eKartą, przysługuje 5% rabatu.

    Ponieważ firma e-Card nie jest na razie zainteresowana kontynuowaniem
    tego rodzaju współpracy, promocja nie zostanie przedłużona.

    Oznacza to, że od listopada płacąc eM eKartą, nie będą mieli już Państwo
    niestety 5% zniżki.
    Nadal jednak będą Państwo mogli posługiwać się eM eKartą aż do czasu,
    gdy minie podany na niej termin ważności.

    Z poważaniem

    Anna Mijal
    dyr. marketingu"

  • 2. Data: 2004-09-28 07:47:16
    Temat: Re: eM eKarta - koniec zniżki
    Od: Artur M. Kamiński <artek@usun_idea.net.pl>

    Pa_K wrote:
> [...]
    >
    > 31 października dobiega końca promocja "eM eKarta" przygotowana przez
    > Merlin we współpracy z e-Cardem, w ramach której klientom, płacącym eM

    też dostałem, mogli qurcze przysłać 2 tygodnie temu, miałbym jeszcze czas
    odwoołać wznowienie :((

    ARtek

  • 3. Data: 2004-09-28 07:53:47
    Od: "Jacek " <j...@p...onet.pl>

    > ..."eM eKarta"...

    Szkoda. Używałem intensywnie. Teraz się zastanowię nad wznowieniem...

    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-28 09:00:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cjb54k$rup$1@nemesis.news.tpi.pl>, Artur M Kamiński wrote:

    > też dostałem, mogli qurcze przysłać 2 tygodnie temu, miałbym jeszcze czas
    > odwoołać wznowienie :((

    A nie jest to zmiana warunków umowy, na podstawie której możesz
    odwołać?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 5. Data: 2004-09-28 09:01:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A nie jest to zmiana warunków umowy, na podstawie której możesz
    > odwołać?

    Nie jest. To była zdaje się "promocja".