  • 1. Data: 2002-02-21 08:44:42
    Temat: LGnet - oprocentowanie zablokowanych srodkow
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc, ze zablokowane srodki w LGnet (np.
    wyplata z bankomatu) sa dalej oprocentowane, az do chwili rozliczenia
    transakcj? Patrzac na przyrost dniowy odsetek, wydaje mi sie, ze dalej one
    procentuja. Nie wiem tylko, czy bedzie miala miejsce korekta naroslych
    odsetek z chwilą kapitalizacji.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-21 08:56:07
    Temat: Re: LGnet - oprocentowanie zablokowanych srodkow
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > transakcj? Patrzac na przyrost dniowy odsetek, wydaje mi sie, ze dalej one
    > procentuja. Nie wiem tylko, czy bedzie miala miejsce korekta naroslych

    No zastanow sie... :)

  • 3. Data: 2002-02-21 12:31:00
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcj? Patrzac na przyrost dniowy odsetek, wydaje mi sie, ze dalej one
    > procentuja. Nie wiem tylko, czy bedzie miala miejsce korekta naroslych

    Sa oprocentowane. Nie bedzie miala miejsca korekta. Procentuje zawsze saldo
    ksiegowe.

    mz

  • 4. Data: 2002-02-21 12:57:53
    Temat: "Oscylator" LGnet-dlugie
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > Sa oprocentowane. Nie bedzie miala miejsca korekta. Procentuje zawsze
    saldo
    > ksiegowe.

    Dzieki. O to mi chodzilo!

    W zwiazku z tym nastepne pytanie. Czy taka sytuacja moze miec miejsce?:

    Zakladam, ze na koncie mam 10 kPLN.
    Mam 2 karty maestro i wyplacam w bankomacie LG 10 kPLN.
    Teraz mam stan konta 10 kPLN, ale tez blokade na 10 kPLN.
    Srodki zablokowane dalej jednak procentuja. Po ok 4-5 dniach zwykle
    nastepuje rozliczenie transakcji i stan konta wynosilby 0 PLN.
    Po wyplacie 10 kPLN wplacam je jednak znowu na konto. Mam na koncie 20 kPLN,
    pomimo, ze 10 kPLN jest zablokowane.
    W ten sposob postepuje w dni nastepne. Od piątego dnia na koncie mam 50
    kPLN, i 40 kPLN zablokowanych. W nastepnych dniach podobnie.
    Jesli tak jest w istocie, to zamiast miec oprocentowane 10 kPLN, mialbym
    oprocentowane 40 - 50 kPLN. To daloby ok 300 PLN dodatkowych odsetek
    miesiecznie, czyli ok. 3% w skali miesiaca.
    Wszystko zalezaloby od ilosci dni blokady.
    Gdzie w tym tkwi slaby punkt takiego rozumowania (stanie w kolejce do kasy
    pomijam)?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-21 13:33:37
    Temat: Re: "Oscylator" LGnet-dlugie
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    Rozumowanie nie ma slabego punktu. To dziala. Jednak jesli bedzie sie to
    powtarzalo ZBYT czesto, bank po prostu zamknie Ci rachunek jak przypuszczam.

    pozdrawiam, marekz

  • 6. Data: 2002-02-21 23:43:52
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Gdzie w tym tkwi slaby punkt takiego rozumowania (stanie w kolejce do kasy
    > pomijam)?

    Pytanie dodatkowe - jezeli wyplacasz kase z bankomatu LG to tez jest
    ksiegowana kilka dni pozniej, czy od razu ?

    MichalL

  • 7. Data: 2002-02-22 06:26:40
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie dodatkowe - jezeli wyplacasz kase z bankomatu LG to tez jest
    > ksiegowana kilka dni pozniej, czy od razu ?

    Kilka (4-5) dni pozniej!
    Opisana sytuacja, jest jednak bardzo "oplacalna" chyba tylko dla rencistow,
    ktorzy maja mala rente, duzo wolnego czasu i chca dodatkowo miesiecznie
    zarobic 300 - 400 PLN, majac odlozone na koncie 10 kPLN na "czarna godzine".

    Waldek

  • 8. Data: 2002-02-22 12:07:35
    Od: Roman Wantola <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 13:57:53 +0100, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]

    >Wszystko zalezaloby od ilosci dni blokady.
    >Gdzie w tym tkwi slaby punkt takiego rozumowania (stanie w kolejce do kasy

    Oscylator z definicji jest niezgodny z prawem.

    pozdr
    Roman Wantoła

  • 9. Data: 2002-02-22 13:33:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Roman Wantola"

    > Oscylator z definicji jest niezgodny z prawem.

    nie widzialem w prawie bankowym nic nt oscylatora
    jesli bank sobie takie glupie przepisy wewnetrzne wymyslil
    to nie widze nic co by klientowi zabranialo postepowac zgodnie z
    przepisami.

    Taki np. dawny Gdanski stosowal dla ulatwienia zycia klienta do operacji
    czekiem date wplywu czeku do banku a nie napisana na czeku date operacji,
    ale do bankomatow stosuje obciazenie z data operacji (np w poniedzialek
    obciaza operacjami z piatku soboty i niedzieli).
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-02-22 15:26:12
    Temat: OT: limit karty
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    a jest jakis limit wyplat na karte do netkonta?