  • 1. Data: 2003-03-05 01:16:37
    Temat: raport z dzialalnosci konta Citibank USA
    Od: k...@p...onet.pl

    Zalozylem konto w Citibanku w USA. Zalezalo mi przede wszystkim na swobodnym i
    tanim przeplywie gotowki do Polski. Jest to najtansze konto czekowe w
    Citibanku - basic checking ( 3$/miesiecznie prowadzenie, bezplatna karta
    bankomatowa, bezplatna karta MasterCard debetowa wypukla, bezplatne przelewy,
    bezplatne wyplaty z bankomatu ( 8 razy w miesiacu ) przy uzyciu karty
    bankomatowej; potem platne sa transakcje, bezplatne platnosci w sklepach i w
    bankomatach citibanku przy pomocy karty MC. Karta bankomatowa mozna na calym
    swiecie wyplacac bez prowizji. Maja bardzo dobry przelicznik, mnie bardzo
    odpowiada. Do tego bezplatne wplaty na konto, realizacja czekow i oczywiscie
    dostep do Citibank online. Karte bankomatowa dostajemy przy otwarciu konta,
    dzieki ktorej mozna wyplacac gotowke z bankomatow Cirrus, Maestro, star, NYCE i
    MasterCard. Dzienny limit 1000$ :D Karta Mastercard + pin przychodza poczta.
    Karta bankomatowa ma taka sama funksjonalnosc jak karta polskiego oddzialu
    citibanku: identyfikuje klienta i dzieki niej mozemy sie zalogowac do Citibank
    Online. Karta jest taka sama prawie, z taka sama strzalka, tylko nie ma znaczka
    maestro i nie mozna nia placic w sklepach. Zamieszczam screeny z Citibanku
    Online pod adresem: http://kuba.pineska.net/citibank/

    Przelicznik jest bardzo dobry. 400zl = 104.07$ 1600zl = 416.28$ i zadnych
    wiecej oplat. Gotowke od momentu wplty nakonto mialem w ciagu 2min :D
    Pomimo, ze wyplacalem w bankomacie Citibanku system uznal to jako NON citibank
    ATM, bo w konfiguracji bankomatow jest bank handlowy :D

    Jesli beda jakies pytania, to prosze o kontakt kuba(at)pineska,net
    z tytulem citibank us.

  • 2. Data: 2003-03-10 04:11:23
    Temat: Re: raport z dzialalnosci konta Citibank USA
    Od: "patek77" <p...@g...pl>

    Witam,
    Zrobilem to samo co Ty ale wybrałem EASY CHECKING, ktore jest bezpłatne.

    Udało mi sie też dostać kartę American Express BLUE w USA. Myslalem że będę
    oplacał jej rachunki czekami z CITIBANKu ale nie jest to konieczne . Na
    stronie American Express podaje tylko numer konta czekowego i przelew jest
    bezplatny.

    Połączyłem też CITIBANK z PayPalem ( nieodzowny w zakupach na eBay'u) a
    nawet kazałem sobie otworzyć przez nich konto maklerskie ( Smith Barney się
    tym zajmuje.)

    PZDR
    Andrzej