  • 1. Data: 2003-02-03 13:30:04
    Temat: rachunki TPSA przez BZWBK24??
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was placi swoje rachunki (tel TPSA) korzystajac z uslugi BZWBK24
    ?? Czy wystarczy zdefiniowac sobie rachunek i nastepnie w polu "tytul"
    wpisac numer danej faktury aby moc spokojnie zaplacic rachunek ??

    Z gory dzieki za pomoc

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2003-02-03 14:40:03
    Temat: Re: rachunki TPSA przez BZWBK24??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czapla wrote:
    > BZWBK24 ?? Czy wystarczy zdefiniowac sobie rachunek i nastepnie w
    > polu "tytul" wpisac numer danej faktury aby moc spokojnie zaplacic
    > rachunek ??

    W polu wystarczy wpisac imie i nazwisko abonenta i telefon (tak na
    wszelki wypadek ;).
    Liczy sie rachunek na ktory jest wysylany - a tenze jest przypisany do
    kazdego nr telefonu.
    Reasumujac zdefiniuj sobie i co miesiac przesylaj pieniazki nic nie
    zmieniajac :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-02-03 15:19:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotrek wrote:
    > przelewem z mojego konta. Chore to jest! Moge ich olac i placic
    > przelewem bez ciagania sie po BOKach?

    Mozesz ich spokojnie olac.
    Ja mam PZ na telefon nie na mnie zarejestrowany i wszystko dziala...
    :)
    No i wszyscy tak placa ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2003-02-03 15:20:35
    Od: "Piotrek" <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b1lv0k$aav$1@news.onet.pl...

> [...]
    > kazdego nr telefonu.
    > Reasumujac zdefiniuj sobie i co miesiac przesylaj pieniazki nic nie

    A czy trzeba powiadamiac TPSA, ze chce sie placic przelewem?
    Ja chcialem placic przelewem za telefon ktory jest zarejestrowany na ojca i
    na infolinii nie wiedzieli co z tym fantem zrobic. Dopiero po dluzszym
    namysle kazali ojcu przyjsc do BOK i zlozyc oswiadczenie ze wyraza zgode na
    oplacanie przeze mnie telefonu przelewem z mojego konta. Chore to jest! Moge
    ich olac i placic przelewem bez ciagania sie po BOKach?

    piotrek