  • 1. Data: 2003-02-03 13:49:18
    Temat: Kredyt na auto
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy moglby mi ktos polecic dobry kredyt?
    Planuje kupic auto do 10 000 tys zl. Kredyt chce wziac w zlotowkach na 4
    lata, w gre wchodzi jedynie pelna kwota, bez zadnej wplaty wlasnej, dlatego
    nie precyzuje, iz musi to byc konkretny kredyt, np. samochodowy.
    Mam umowe o prace, na stale. Zona pracuje na umowe o dzielo, wiec nie wiem
    czy moglaby byc ewentualnym zyrantem.
    Prosze o rade. Bede naprawde wdzieczny,bo kwestiach bankowych jestem
    laikiem.

    Pozdrawiam serdecznie, Łukasz Wisniewski