  • 1. Data: 2003-04-23 11:23:08
    Temat: Re: Pytanie o Fakture Proforma .....
    Od: Jakub Sypien <j...@i...fzk.de>

    Czesc,
    W biznesie jestem zielony jak Jabluszko Fa ;). a potrzebuje sie
    dowiedziec gdzie znalezc sredni kurs EURO z dnia (ale nie dzisiaj), ale
    dajmy na to 28 grudnia zeszlego roku i wogole chodzi o zeszly rok.
    Najchetniej prosze o link.

    Jakub

    Ps moge sie odwzajemnic baza danych o publikachach naukowych (znaczy
    bookmariem)

  • 2. Data: 2003-04-23 17:12:38
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    ale
    > dajmy na to 28 grudnia zeszlego roku i wogole chodzi o zeszly rok.

    http://waluty.onet.pl/11,tabele.html

    mer

  • 3. Data: 2003-04-23 18:47:01
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    A co to ma wspolnego z moim pytaniem o fakture proforma ???

    Uzytkownik "Jakub Sypien" <j...@i...fzk.de> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2003-04-23 18:50:10
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    http://www.nbp.pl/statystyka/index_inf.html