  • 1. Data: 2003-04-23 12:10:12
    Temat: Re: Przewalutowanie?
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Krzysiek napisał:
    > Czy jakis bank oferuje lepsze kursy na przewalutowanie np PLN-USD niz INGBSK
    > wg tabeli preferencyjnej-interesuje mnie przedzial od 5-10tys. EUR lub USD.

    Nie znalazłem, często mają lepsze kursy niż w okolicznych kantorach.
    Podstawową zaletą (i warunkiem dla tabeli preferencyjnej) jest przewalutowanie
    BEZGOTÓWKOWE kwoty od 5k EUR/USD. Poza tym trzeba uważać na kursy, zmieniają się
    średnio 3 razy dziennie. Swego czasu chciałem wymienić sporą kwotę EUR, w czasie
    jak składałem zlecenie ok. 11.00 przyszła nowa tabela i w ten sposób oddałem
    bankowi 100 zł więcej :-(

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-04-23 12:16:11