    From: "kriscop" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pytanko tfi obligacji
    Date: Sun, 8 Dec 2002 11:18:03 +0100

    witam
    mam fundusz obligacji tfi ing, ten ing 2 obligacji a nie ing obligacji 2 (tu
    trzeba wplacic co najmniej 2 mln ;( .

    i teraz pytanko.
    tak sobie przegladalem notowania tego funduszu na stronie banku (nawiasem
    mowiac jedna z najbardziej rzeczowych wykresow) i patrze a tam sie robi
    podwojny szczyt.
    a z tego co wiem jak na czyms sie robi podwojny szczyt (glownie na
    akcjach ) to bedzie duzy i trwaly spadek (przewaznie i zazwyczaj).
    jednak ostatnio slychac polepszenie na rynku obligacji i oprocentowania (cos
    sie uspokaja)- niby.
    na gtfi obligacji ktos sie szczycil ze kupil na spadku i zarobil nawet
    sporo. ale notowania wzrosly do poziomu chyba sprzed spadkow (tak na pewno
    teraz na ich wykresie sprawdzilem).
    czyli to juz drugi fundusz na ktorym rysuje sie podwojny szczyt (dokladnosc
    wykresu jest inna niz przy ing).
    sprawdze pozostale.

    prosze o sugestie .
    mam nadzieje ze sie nie myle.
    czy jest raczej szansa na uspokojenie rynku obligacji i oprocentowania?
    pozd