  • 1. Data: 2003-05-01 15:54:11
    Temat: pytanie: zaległości zus
    Od: "waxol" <w...@w...pl>

    dzien dobry
    jestem tomek
    taki problem:
    firma ma zaległości wobec zus-u. z urzędem skarbowym jest na czysto.
    potrzebuje kredytu obrotowego na zapłatę faktury (albo zwrot za zapłaconą
    fakturę - gotówka jest), żeby ruszyć do przodu a nie dreptać w miejscu. czy
    możliwe jest dokonanie ugody z zus-em (jakieś raty, czy coś) i z takimi
    papierami iść do banku po kredyt obrotowy na zapłatę faktury? to znaczy, czy
    jakaś potencjalna ugoda (właśnie nie wiem jakby to miało wyglądać) ma szansę
    zostać zaakceptowana przez bank jako dowód "niezalegania z płatnościami"
    (wiem, że to lekka sprzeczność, ale mam kłopoty z werbalizowaniem myśli).
    info dodatkowe: kredyt 20.000 PLN (stanowi to miesięczne przychody ze
    sprzedaży obecnie).
    z góry dziękuję za konstrutywną odpowiedź.
    pozdrawiam
    tommekx

  • 2. Data: 2003-05-02 07:33:38
    Temat: Re: pytanie: zaległoœci zus
    Od: "Aleksander " <k...@N...gazeta.pl>

    waxol <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > możliwe jest dokonanie ugody z zus-em (jakieœ raty, czy coœ) i z takimi
    > papierami iœć do banku po kredyt obrotowy na zapłatę faktury? to znaczy, czy
    > jakaœ potencjalna ugoda (właœnie nie wiem jakby to miało wyglšdać) ma szansę
    > zostać zaakceptowana przez bank jako dowód "niezalegania z płatnoœciami"
    > (wiem, że to lekka sprzecznoœć, ale mam kłopoty z werbalizowaniem myœli).
    > info dodatkowe: kredyt 20.000 PLN (stanowi to miesięczne przychody ze
    > sprzedaży obecnie).
    > z góry dziękuję za konstrutywnš odpowiedŸ.

    bank może i by się zgodził na taki układ
    ale nie wiem czy uda Ci się z Zusem podpisać jakąś ugodę

    zycze powodzenia

    pozdr

  • 3. Data: 2003-05-02 23:54:37
    Temat: Re: pytanie: zaległo?ci zus
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "waxol" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    > tommekx
    >
    > Żeby otrzymać kredyt na firmę musisz mięć zaświadczenie z Zusu o nie
    zaleganiu ze składkami a także z Urzędu .W Twoim przypadku zapytaj się
    najpierw w Banku czy zaakceptują fakt że są zaległości przedstaw jak sprawa
    wygląda a potem jak dogadasz się z bankiem tak rozmawiaj z ZUSem o jaki kwit
    Ci chodzi ,rozłóż na raty obiecaj że szybko spłacisz zaległości w ZUSie no
    wiesz .
    Tak ja uważam bo po co chodzić do Zusu jak to bank ma Ci udzielić kredytu
    najpierw kieruj się do banku.
    Powodzenia

  • 4. Data: 2003-05-03 11:06:18
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Można dostać układ ratalny na zaległości w ZUS(pod warunkiem dokonywania
    opłat bieżących składek)
    i otrzymać zaświadczenie w którym niestety będą ujęte zaległości z układu
    ratalnego.