  • 41. Data: 2016-02-20 18:41:34
    Temat: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    Od: n...@p...pl

    W dniu sobota, 20 lutego 2016 16:40:54 UTC+1 użytkownik jurek napisał:
    > Witam serdecznie.
    > Czy nastąpił jakiś postęp w przygotowaniu kart do konta inteligo-junior?
    > Czy ten projekt będzie w ogóle realizowany?

    na razie mozna otworzyć konto bezkartowe dla juniora

  • 42. Data: 2016-02-20 20:55:05
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Ze wzgledu na ostatnie zalecenia KNF, projekt karty Junior dla Inteligo zostal
    zamrozony. Trudno mi powiedziec, czy te karty powstana :(

  • 43. Data: 2016-02-22 09:30:29
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.02.2016 20:55, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
    > Ze wzgledu na ostatnie zalecenia KNF,

    Jaka jest treść tych zaleceń?

    MJ

  • 44. Data: 2016-02-22 16:06:34
    Od: n...@p...pl

    W dniu sobota, 20 lutego 2016 20:55:08 UTC+1 użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski
    napisał:
    > Ze wzgledu na ostatnie zalecenia KNF, projekt karty Junior dla Inteligo zostal
    zamrozony. Trudno mi powiedziec, czy te karty powstana :(

    mam dwa pytania:
    1) czy oznacza to także wycofanie juniorów z ipko?
    2) czy same konta junior dla osób poniżej 13 rż. będą wycofane z oferty banku czy
    jednak zostaną?

  • 45. Data: 2016-02-23 20:27:52
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 16:06:38 UTC+1 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
> [...]
    > 1) czy oznacza to także wycofanie juniorów z ipko?
    > 2) czy same konta junior dla osób poniżej 13 rż. będą wycofane z oferty banku czy

    Konta Junior oczywiscie zostaja i w Inteligo i PKO i nie sie tutaj nie zmienia.
    MOze sie zmienic oferta kart - ale z cala pewnoscia bedziemy je oferowac. Tak jak
    pisalem - moze byc problem z implementacja w Inteligo.

    Co do kart - nie sa to klasyczne karty pre-paid bo znamy i posiadacza i uzytkownika.

    http://www.cashless.pl/wiadomosci/karty/530-knf-nie-
    odpuszcza-to-koniec-kart-przedplaconych

  • 46. Data: 2016-02-24 18:34:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-02-23 o 20:27, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
> [...]
    pisalem - moze byc problem z implementacja w Inteligo.

    > Co do kart - nie sa to klasyczne karty pre-paid bo znamy i posiadacza i

    Nie rozumiem. Skoro nie są, to zakaz ich nie dotyczy. To dlaczego ich
    nie ma?

    MJ

  • 47. Data: 2016-02-26 11:59:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    odpuszcza-to-koniec-kart-przedplaconych

    >Nie rozumiem. Skoro nie są, to zakaz ich nie dotyczy. To dlaczego ich
    >nie ma?

    O ile pamietam przedostatnie komunikaty, to poszlo o niezgodnosc z
    przepisami o pieniadzu elektronicznym.

    I teraz tylko pytanie - KNF taki zasadniczy w kwestii przepisow, czy
    tak im sie nie spodobala anonimowosc, ze jak odszukali wszystkie
    argumenty, to teraz im sie juz nie wypada wycofywac ..

    J.

  • 48. Data: 2016-02-26 18:26:41
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lutego 2016 12:00:04 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > tak im sie nie spodobala anonimowosc, ze jak odszukali wszystkie
    > argumenty, to teraz im sie juz nie wypada wycofywac ..

    Po wydarzeniach w Paryzu (terrorysci uzywali pre-paidow) pewnie i w Europie
    ogranicza/zakaza takich kart.

  • 49. Data: 2016-02-26 19:04:18
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 26.02.16 o 18:26, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > terrorysci uzywali pre-paidow

    I co, te prepaidy wybuchły?

  • 50. Data: 2016-02-26 19:09:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 19:04, mx pisze:

    > I co, te prepaidy wybuchły?

    A w jakim banu używali? Może i przy okazji ten bank zlikwidować (jeśli
    już obniżamy się do takiej "logiki").

    --
    Liwiusz