  • 1. Data: 2002-01-12 18:33:31
    Temat: Pozyczka w ROR bez prowizji za przyznanie ?
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    No właśnie, czy ostał się jeszcze jakiś bank który nie pobiera
    prowizji za przyznanie pożyczki (kredytu odnawialnego) w ROR ?
    Jesli nie to który z banków ma najniższą prowizję ?

    pzdr, Lukasz

  • 2. Data: 2002-01-12 21:45:36
    Temat: Re: Pozyczka w ROR bez prowizji za przyznanie ?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > No właśnie, czy ostał się jeszcze jakiś bank który nie pobiera
    > prowizji za przyznanie pożyczki (kredytu odnawialnego) w ROR ?
    > Jesli nie to który z banków ma najniższą prowizję ?
    >
    > pzdr, Lukasz

    Nie wiem jaki okres 'kredytowania' CIe interesuje i jaka kwote...
    Jezeli krotki termin (2-3 miesiace) to polecam BIG BANK GDANSKI (nie mylic z
    Mmiilleenniiumm)
    Daja od reki do dwukrotnosci stalych miesiecznych wplywow.
    oprocentowanie 19,5-20,5%
    Ja to traktuje jak 'kredyt odnawialny w koncie osobistym' czasami :-)

    Oczywiscie pomijam Linie Kredytowa np na 12 miesiecy

  • 3. Data: 2002-01-12 22:07:10
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Fortis 0,5% do końca stycznia br.
    Pzdr