  • 1. Data: 2006-05-13 19:48:34
    Temat: przenosiny z pekao24
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Mysle nad przenosinami z Pekao24, ale musza byc podobne warunki jak tam do
    tej pory... Co myslicie o Citibank? Jezeli zrezygnuje z karty Maestro zaletu
    to niska oplata miesieczna, brak oplat za przelewy internetowe, darmowe
    bankomaty, darmowe wyplaty gotowki w oddziale... A co z wplatami gotowki w
    oddziale (nie w bilonie)? Ich TOIP nic na ten temat nie mowi...

    A moze inny podobny bank? Multi wyglada sensownie, ale pobieraja oplaty za
    wplaty gotowki w ich banku (sic!).

  • 2. Data: 2006-05-14 12:20:13
    Temat: Re: przenosiny z pekao24
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Marek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > oddziale (nie w bilonie)? Ich TOIP nic na ten temat nie mowi...
    >
    > A moze inny podobny bank? Multi wyglada sensownie, ale pobieraja oplaty za

    No, ale masz w placówce wpłatomat i wpłacając przez niego nie ma prowizji.

    Pomyśl jeszcze o Fortis e-pakiet. Ja mam oba, bo są dobrym tandemem :)

    Przemek

  • 3. Data: 2006-05-14 12:25:00
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Co myslicie o Citibank?
    > A co z wplatami gotowki w oddziale (nie w bilonie)? Ich TOIP nic na ten
    > temat nie mowi...

    Bez prowizji.

  • 4. Data: 2006-05-14 13:39:44
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    MultiBank:
    - Konto za 5zl
    - Karta debetowa: VE 2zl (miesiecznie) i/lub VC 30zl (rocznie)
    - przelewy 0zl
    - zlecenie stale 0zl
    - PZ 0zl
    - wyplaty gotówki w oddziale banku >5000zl sa bezplatne, mniejsze
    niz 5000zl bezplatnie mozna podjac w bankomacie, który jest przy
    kazdej placówce.
    - wplaty - jezeli placówka nie ma wplatomatu to oplat za wplate
    gotówki sie nie pobiera, jezeli jest wplatomat to oplat nie ma
    przy wplacie >10.000zl, mniejsze kwoty po prostu wplaca sie we
    wplatomacie; z uwagi na bezpieczenstwo najlepiej jest wplacac w 2-3
    transzach po nie wiecej niz 40 banknotów.
    - bankomaty: Euronet i BZ WBK bezplatne, pozostale 5zl niezaleznie
    od podejmowanej kwoty
    - pelny dostep do konta przez internet i telefon - bezplatnie

  • 5. Data: 2006-05-14 15:00:16
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Tommeck" <t...@g...pl> wrote in message

    > Bez prowizji.

    No to sensownie - ten bank wyglada jak by mogl zastapic Pekao24, problemem
    jest tylko marny wybor kart platniczych... Mniej wiecej dwa razy w roku
    potrzebuje sciagnac z karty 10-15tys pln, przez reszte miesiecy wydatki nie
    przekraczaja kilkudziesieciu zl/miesiac. Nie sadze zeby znalazl sie bank
    ktory zaryzykuje taki limit kredytowy, tak wiec zostaja mi wypukle
    debetowki.

    Idealny bylby bank ktory:
    - ma wzglednie duzo oddzialow, czynnych takze w sobote (Warszawa)
    - oferuje wypukle debetowki
    - ma wzglednie duzo bezprowizyjnych bankomatow
    - nie sciaga prowizji za wplaty gotowki w oddziale
    - ma wzglednie niskie oplaty miesieczne (teraz place 4zl)
    - brak oplat za przelewy internetowe
    - chetnie widziane (nie wymagane): brak prowizji przy wyplacie gotowki w
    oddzialach oraz brak minimalnych wplat miesiecznych

    --
    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-05-15 14:10:33
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 May 2006 14:20:13 +0200, Przemek napisał(a):

    > Pomyśl jeszcze o Fortis e-pakiet. Ja mam oba, bo są dobrym tandemem :)

    Sprawdź dokładnie, bo jak mi się zdaje, to Fortis wycofuje się już z
    e-Pakietu :-(

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 7. Data: 2006-05-15 18:03:03
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Marek Ciszewski <sp**yogin**am@astercity.net> napisał(a):

    > Idealny bylby bank ktory:
    > - ma wzglednie duzo oddzialow, czynnych takze w sobote (Warszawa)

    Chyba trudno jest teraz znaleźć bank, który otwarty jest w sobotę. Chyba, że
    oddział/placówka znajduje się na terenie centrum handlowego. Bankami czynnymi
    w sobotę są PKO BP, Lukas, Eurobank i być może jeszcze jakiś.

    > - oferuje wypukle debetowki

    np. mBank, MultiBank, Getin, BPH

    > - ma wzglednie duzo bezprowizyjnych bankomatow

    PKO BP (1 900), Kredyt Bank (1 900), BPH (1 500), mBank-MultiBank-Lukas (1
    100)

    > - nie sciaga prowizji za wplaty gotowki w oddziale

    np. PKO BP, ING, Eurobank, Lukas

    > - ma wzglednie niskie oplaty miesieczne (teraz place 4zl)

    > - brak oplat za przelewy internetowe
    > - chetnie widziane (nie wymagane): brak prowizji przy wyplacie gotowki w
    > oddzialach oraz brak minimalnych wplat miesiecznych

    Chyba pozostaje Lukas e-konto do zaproponowania.

  • 8. Data: 2006-05-15 19:29:02
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Chyba pozostaje Lukas e-konto do zaproponowania.

    No wlasnie wszystkie powyzsze rzeczy mial Pekao24... szkoda ze mimo
    konkurencji tak trudno znalezc u nas dobry zamiennik.

    Co do Lukasa oprocz tego ze nie ma wypuklej karty debetowej ktora jest mi
    niezbedna wyglada niezle... Czy istnieje mozliwosc rezygnacji z karty
    elektron (1zl/miesiac) oraz tokena (36zl/rok)? Pamietam ze kiedys byla taka
    mozliwosc, wtedy konto bylo za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    MC

  • 9. Data: 2006-05-15 21:06:02
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Mon, 15 May 2006 21:29:02 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):
> [...]
    > niezbedna wyglada niezle... Czy istnieje mozliwosc rezygnacji z karty
    > elektron (1zl/miesiac) oraz tokena (36zl/rok)? Pamietam ze kiedys byla taka

    Nie masz obowiązku brania Visy Electron albo tokena, ja mam konto bez
    tokena i płacę tylko za kartę. Jednak uzywanie konta bez tokena jest mało
    wygodne i chyba dokupie sobie to urządząnko :)

  • 10. Data: 2006-05-15 21:10:48
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Stefan" <p...@g...com> wrote in message

    > Nie masz obowiązku brania Visy Electron albo tokena, ja mam konto bez
    > tokena i płacę tylko za kartę. Jednak uzywanie konta bez tokena jest mało
    > wygodne i chyba dokupie sobie to urządząnko :)

    Gdzie moge poczytac wiecej o wadach konta bez tokena? Potrzebne mi tylko do
    wplat i darmowych przelewow.