  • 1. Data: 2006-05-13 19:09:34
    Temat: Karta kredytowa z limitem
    Od: " Anna" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    na jakiej zasadzie to działa? Przysłano mi kartę z limitem do 5000 zł,
    jeszcze jej nie aktywowałam - najpierw chcę się zorientować w temacie...
    Czy jesli w jednym miesiącu wykorzystam połowę, a w drugim - drugie tyle, to
    czy do czasu splaty karta jest blokowana, czy też po podpisaniu warunku
    spłaty - kwota /inna?/ znów jest do dyspozycji ?

    Nie bardzo rozumiem ulotkę, która prezyszła razem z kartą :(

  • 2. Data: 2006-05-13 19:14:23
    Temat: Re: Karta kredytowa z limitem
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    kwota znów jest do dyspozycji.

    To działa jak debet w rachunku - możesz byc na minusie max 5000 zł.
    Ile spłacisz, tyle możesz znów wykorzystać,

    pozdrawiam i życzę spłacania zawsze 100% kredytu,

    MichalL

  • 3. Data: 2006-05-13 19:38:01
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Nie bardzo rozumiem ulotkę, która prezyszła razem z kartą :(

    Przykro mi.

    Btw. Ulotka to nie wszystko - liczy się umowa, regulamin, tebela opłat i
    prowizji.

    Po za tym podaje się jaki bank zaoferował kartę.

    Pzdr
    Darek

    aka Wróżka

  • 4. Data: 2006-05-14 10:43:03
    Od: " Anna" <e...@N...gazeta.pl>

    > Po za tym podaje się jaki bank zaoferował kartę.
    >
    > Pzdr
    > Darek
    Witam,
    przepraszam - to bank Cetelem...
    Wziełam u nich w roku ubiegłym kredyt konssumpcyjny na sprzęt, prawie już
    spłaciłam , i pewnie dlatego przysłali...

  • 5. Data: 2006-05-14 11:35:32
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > przepraszam - to bank Cetelem...

    Nie polecam

    Darek

  • 6. Data: 2006-05-14 13:28:39
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Anna napisał(a):

    > Witam,
    > przepraszam - to bank Cetelem...

    Jeżeli dbasz o swoje pieniądze to nie bierz tej karty. Na pierwszy
    rzut oka wszystko wygląda ok, oprocentowanie nie jest przerażające i
    w ogóle. Ale jak się wczytasz w TPiO to doznasz szoku. Mnóstwo
    obowiązkowych opłat dodatkowych. Poza tym Cetelem już na pewno Cię
    w BIKu zarejestrował jako posiadacza ich karty.

    > Wziełam u nich w roku ubiegłym kredyt konssumpcyjny na sprzęt, prawie już
    > spłaciłam , i pewnie dlatego przysłali...

    Spłać całość, rozwiązuj umowę, niczego nie podpisuj, po prostu
    uciekaj ;)