  • 1. Data: 2006-05-13 13:47:58
    Temat: Podwyżki w PeKaO a zmiana banku - pytanko
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    Witam,

    W kontekście planowanych podwyżek w Pekao S.A. zastanawiam
    się nad przeniesieniem rachunku podstawowego do innego
    banku. Jeszcze przed wieściami o powyżkach planowałem
    otwarcie konta w Fortis ze względu na kartę, którą można
    byłoby wypłacać wszędzie bez prowizji. Teraz zastanawiam się
    czy można połączyć wszystkie istotne dla mnie zalety konta w
    jednym banku, czyli: bezpłatne wyplaty gotówki we wszystkich
    bankomatach, bezpłatne przelewy do innych banków, niskie
    koszty stałych zleceń i oprocentowanie rachunku powyżej
    0,01% w skali roku. Za samo prowadzenie rachunku skłonny
    jestem zapłacić więcej, nie zależy mi też na kredycie,
    oczywi
    Znacie może taki bank? Czy macie dobre zdanie o Volksvagen
    Bank Direct? Podobno urządzają podwyżki bez zapowiedzi?
    Wdzięczny będę za sugestie.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie mam problemu z piciem. Bez problemu piję, upijam się
    i walam po podłodze." [R. Williams]
    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu,
    a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto wymyślił].

  • 2. Data: 2006-05-13 16:54:25
    Temat: Re: Podwyżki w PeKaO a zmiana banku - pytanko
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    No myślę jednak, że Fortis jest wobec Twoich oczekiwań bezkonkurencyjny :)

    Darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów
    Przelewy za darmo
    Oprocentowanie chyba 1,50%

    Opłata 7zł i VE za 1zł

    Ale niby mają likwidować e-pakiet, wiec warto sie wczesniej jeszcze załapać
    :P

  • 3. Data: 2006-05-13 17:33:41
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    JR napisał(a):
> [...]
    > Znacie może taki bank? Czy macie dobre zdanie o Volksvagen Bank Direct?
    > Podobno urządzają podwyżki bez zapowiedzi? Wdzięczny będę za sugestie.

    Ja też mam konto w Pekao i też mnie te podwyżki zdenerwowały!
    Czytam ostatnio cenniki różnych banków i widze, że prawie wszystkie mają
    jakieś sposoby na cyckanie klienta :-(
    Natrafiłem na takie zestawienie:
    http://je.pl/5xx3

    Drugie konto mam w mBanku i gdyby nie kłopoty z wpłatami i wypłatami
    dużych kwot to by mi wystarczyło.

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 4. Data: 2006-05-13 21:03:43
    Od: "chomar" <m...@o...pl.pl>

    Mam od dawna VW, uciekłem z mBanku jak zrobili płatne przelewy. Po
    wprowadzeniu opłaty 5 zł za e-direct już nie miałem gdzie uciekać. Ale nic
    lepszego i tańszego nie znajdziesz. Za te 5 zl masz całą resztę free i dobre
    odsetki. Ich strona to może nie szczyt funkcjonalności, ale wszystko bez
    kłopotu idzie zrobić.
    A przed laty uciekałem z PeKaO jak wprowadzili opłaty. Jak można było w tym
    syfie wytrzymać do tej pory?

  • 5. Data: 2006-05-13 21:15:28
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    chomar rzucił na grupę taką wypowiedź:
> [...]
    > znajdziesz. Za te 5 zl masz całą resztę free i dobre
    > odsetki. Ich strona to może nie szczyt funkcjonalności,

    Ok, no to mam do wyboru albo e-direct w VW albo e-pakiet w
    Fortis. Jeszcie chciałbym wiedzieć ile się płaci za przelewy
    w Fortis. Jeśli są bezpłatne to nie mam więcej pytań.

  • 6. Data: 2006-05-14 08:26:55
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Przelewy w Fortisie są bezpłatne :P

  • 7. Data: 2006-05-14 08:45:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Marcin"
    > Przelewy w Fortisie są bezpłatne :P

    są bezpłatne, ale jak otwierasz e-pakiet.
    poza przelewami są jeszcze PZ - te trzeba uruchomic w innym bankubo w
    Fortisie są płątne po 1 zl
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-05-14 12:16:22
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    JR napisał(a):

    > Ok, no to mam do wyboru albo e-direct w VW albo e-pakiet w Fortis.
    > Jeszcie chciałbym wiedzieć ile się płaci za przelewy w Fortis. Jeśli są
    > bezpłatne to nie mam więcej pytań.

    Tak są bezpłatne już wyżej o tym pisano. A jeżeli zależy Ci na
    bezpłatnych bankomatach i na placówkach (jest ich nie dużo ale są i jak
    mieszkasz gdzieś w dużym mieście to ją masz) to ma to Fortis. VW ma
    tylko jedną w Wawie a bankomaty bez prowizji powyżej 400zł to wg mnie
    nie to samo co bez dolnego limitu.

    Jeżeli chodzi o mnie to e-pakiet z Fortisu super się spisuje z
    Multibankiem. Taki tandem i mam wszystko co możliwe i czego potrzeba.

    Przemek