  • 1. Data: 2004-07-03 17:12:05
    Temat: przelewy zagraniczne
    Od: "CDC" <d...@a...me>

    Witam,
    Poszukuje rachunku osobistego z mozliwie minimalnymi oplatami zwiazanymi z
    przelewami zagranicznymi (wychodzacymi) i wyplata z obcych bankomatow (takze
    zagranicznych) - najchetniej 0 zl :-). Dostep do rahunku przez internet tez
    by sie przydal. Jest co prawda w Citibanku - CitiGold, koszt 95 zl jesli nie
    ma sie odpowiedniego salda, ale moze sa tansze opcje?
    TIA

    CDC

  • 2. Data: 2004-07-03 20:44:56
    Temat: Re: przelewy zagraniczne
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cc6pe5$dej$1@atlantis.news.tpi.pl>, d...@a...me says...
> [...]
    > by sie przydal. Jest co prawda w Citibanku - CitiGold, koszt 95 zl jesli nie
    > ma sie odpowiedniego salda, ale moze sa tansze opcje?

    Jak na razie citibank nie ma mozliwosci dokonania przelewu zagranicznego
    przez internet. Z informacji jakie uzyskalem w Citku wynika ze bedzie w
    3cim kwartale (hehe... tylko nie powiedzieli, ktorego roku)
    Mozna za to zlozyc zlecenie przelewu zagraniczcznego na telefon - a
    Citek ma plus taki, ze ma w wielu krajach bezplatny numer dostepowy.

    AP

  • 3. Data: 2004-07-03 20:46:07
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

> [...]
    > by sie przydal. Jest co prawda w Citibanku - CitiGold, koszt 95 zl jesli nie
    > ma sie odpowiedniego salda, ale moze sa tansze opcje?

    a tak przy okazji ... czymu koniecznie Citi Gold? Ja tam mam "zwykle"
    konto stworzone z dawnego handlowbanku (jeje.... jak to dawno bylo)

    AP

  • 4. Data: 2004-07-04 08:47:13
    Od: "CDC" <d...@a...me>

    > a tak przy okazji ... czymu koniecznie Citi Gold? Ja tam mam "zwykle"

    Przelewy za granice - za darmo. Troche ich jest w ciagu miesiaca, wiec
    oplata stala jest lepsza niz % prowizja (+"nie mniej niz...zl") od kazdego.

    CDC

  • 5. Data: 2004-07-04 22:42:36
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cc8gcd$o8u$1@nemesis.news.tpi.pl>, d...@a...me says...

    > Przelewy za granice - za darmo. Troche ich jest w ciagu miesiaca, wiec
    > oplata stala jest lepsza niz % prowizja (+"nie mniej niz...zl") od kazdego.

    Jesli sa to przelewy w EURO w ramach EU ja bym sie wstrzymal z wyborem
    banku do konca roku i zobaczyl ile banki beda kosic za przelewy w ramach
    EuroElixiru

    AP