  • 1. Data: 2002-05-16 07:37:04
    Temat: Galia - pytanie?
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Co to dokladnie jest? KK czy cos z odroczonym terminem platnosci? Ponoc
    mozna na raty splacac?
    Dla mnie to troche podejrzane...

    KuFeL

  • 2. Data: 2002-05-16 08:03:45
    Temat: Re: Galia - pytanie?
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Co to dokladnie jest? KK czy cos z odroczonym terminem platnosci? Ponoc
    > mozna na raty splacac?
    > Dla mnie to troche podejrzane...

    http://www.galia.pl/

    Rafał

  • 3. Data: 2002-05-16 09:36:01
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    przejzalem cala strone, ale nie widze tego haczyka.
    nie ma nic o oprocentowaniu kredytu i zadnych konkretnych informacji...

    KuFeL

  • 4. Data: 2002-05-16 09:36:22
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przejzalem cala strone, ale nie widze tego haczyka.
    > nie ma nic o oprocentowaniu kredytu i zadnych konkretnych informacji...

    Trzy opcje spłaty. Jednorazowo, w 3 ratach i minimalne raty. Oprocentowanie
    roczne 34,88%. Przy spłacie jednorazowej (wyciąg na 25, płatne do 15
    następnego miesiąca) bez żadnych kosztów (jak KK).
    /sibek

  • 5. Data: 2002-05-16 11:07:19
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    > Trzy opcje spłaty. Jednorazowo, w 3 ratach i minimalne raty.Oprocentowanie
    > roczne 34,88%. Przy spłacie jednorazowej (wyciąg na 25, płatne do 15
    > następnego miesiąca) bez żadnych kosztów (jak KK).

    Dzieki, a jak z ta gotowka? jaka prowizja za przelanie jej na konto? z
    reguly banki nie ida na to, wiec pytam ile to musi kosztowac zeby sie
    oplacalo?

    KuFeL

  • 6. Data: 2002-05-16 14:05:13
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 16 May 2002 11:36:01 +0200 "KuFeL" <k...@g...pl> wrote:

    > przejzalem cala strone, ale nie widze tego haczyka.
    > nie ma nic o oprocentowaniu kredytu i zadnych konkretnych informacji...
    >
    > KuFeL

    Prawie normalna karta kredytowa. Z grace periodem. Zadnych haczykow
    (przynajmniej nie spotkalem, bo splacam zawsze calosc). Uzywam jej do
    zakupow w Geant'cie - przynajmniej wiem ile zostawiam u nich...
    Oprocz tego trzeba przy kasie zadeklarowac rodzaj splat (jednorazowa,
    czy na raty), albo mozna ja zmienic przed jakims tam okresem dzwoniac
    do nich.
    Genaralnie w porzadku.

    Szymon

  • 7. Data: 2002-05-16 14:05:51
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    > Dzieki, a jak z ta gotowka? jaka prowizja za przelanie jej na konto? z
    > reguly banki nie ida na to, wiec pytam ile to musi kosztowac zeby sie
    > oplacalo?

    Gotówka to chyba odrazu podlega oprocentowaniu. Nie sprawdzałem. Zadzwoń na
    infolinię - Biuro Obsługi Klienta Karty Geant (22) 456 47 47 (niestety
    płatna linia)
    /sibek

  • 8. Data: 2002-05-16 14:07:25
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Oprocz tego trzeba przy kasie zadeklarowac rodzaj splat (jednorazowa,
    > czy na raty), albo mozna ja zmienic przed jakims tam okresem dzwoniac

    Robie dokladnie to samo. Uzywam juz kilka miesiecy i jest OK.
    /sibek

  • 9. Data: 2002-05-17 20:45:25
    Od: "bb" <N...@w...pl>

    > Genaralnie w porzadku.

    Tak, ale... nie moge nigdzie znalezc informacji, co sie stanie w przypadku
    utraty karty i dokonaniu zakupow przez "obcych".
    Regulamin pomija ten temat...

    bb

  • 10. Data: 2002-05-18 18:14:31
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Thu, 16 May 2002 16:05:51 +0200, sibek napisał(a):

    >Gotówka to chyba odrazu podlega oprocentowaniu. Nie sprawdzałem. Zadzwoń na
    >infolinię - Biuro Obsługi Klienta Karty Geant (22) 456 47 47 (niestety
    >płatna linia)

    Z gotówką to jest taki myk, że można spłacać tylko i wyłącznie w ratach
    minimalnych, czyli jest to strasznie drogi kredyt.

    Wszystko jest w regulaminie karty.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/