  • 1. Data: 2002-02-06 14:46:04
    Temat: przelewy
    Od: "Natalia" <n...@d...za.spam.com>

    Mam takie pytanko, jak jest z przelewami pomiedzy internetowym citibankiem i
    bsk online?
    Bo czekam na przelew juz od 13:00, ktory na pewno wyszedl, a na bsk online
    jeszcze nic nie ma.
    Dziekuje za ospowiedz
    Natalia

  • 2. Data: 2002-02-06 15:41:09
    Temat: Re: przelewy
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > bsk online?
    > Bo czekam na przelew juz od 13:00, ktory na pewno wyszedl, a na bsk online

    To zależy o której masz sesje wychodzące w citi, o której masz sesje
    przychodzące w bsk i czy twój system działa online :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-07 09:25:53
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Natalia wrote:

> [...]
    > bsk online?
    > Bo czekam na przelew juz od 13:00, ktory na pewno wyszedl, a na bsk online

    13:00 w Citi to już chyba 3. sesja, czyż nie? A 3. sesja przychodząca w
    ING to jest następny dzień rano:-(

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-02-07 10:03:39
    Od: "Natalia" <n...@d...za.spam.com>

    Jest 11 rano nastepnego dnia i tego przelewu jeszcze nie ma................
    Co sie dzieje?
    Bo zaczynam sie powoli denerwowac!

  • 5. Data: 2002-02-07 11:18:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Natalia wrote:

    > Jest 11 rano nastepnego dnia i tego przelewu jeszcze nie ma................
    > Co sie dzieje?
    > Bo zaczynam sie powoli denerwowac!

    A na to to już nie mam koncepcji:-( Citi coś spieprzył?

    pzdr

    Tomek