  • 1. Data: 2006-05-24 09:57:17
    Temat: Kredyt dla zadłużonych
    Od: Idallia <iddallia@gazeta.>

    Witam,

    jestem osobą, która popełniła sporo grzechów kredytowych ... i leciwą
    ;-) (około 50 lat). Czy jest bank, który udzieli mi kredytu na spłatę
    wszystkich długów?

    Dziękuję za informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-24 11:46:13
    Temat: Re: Kredyt dla zadłużonych
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > jestem osobą, która popełniła sporo grzechów kredytowych ... i leciwą
    > ;-) (około 50 lat). Czy jest bank, który udzieli mi kredytu na spłatę
> [...]

    Jeżeli przedstawi Pani bardzo dobre zabezpieczenie to według mnie tak.
    Trzeba również mieć zdolność kredytową. Bez tego nie ma rozmowy z bankiem.

    pozdrawiam
    Robert Sierant

  • 3. Data: 2006-05-24 12:42:29
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > Jeżeli przedstawi Pani bardzo dobre zabezpieczenie to według mnie tak.
    > Trzeba również mieć zdolność kredytową. Bez tego nie ma rozmowy z bankiem.

    Ciekawe jaki jest najdłuższy okres kredytowania dla takiego kredytu, bo
    podejrzewam ze jak ktos ma trochę kredytów i grzechów to potrezbuje duzego
    kredytu

    pl

  • 4. Data: 2006-05-24 13:31:41
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > Ciekawe jaki jest najdłuższy okres kredytowania dla takiego kredytu, bo
    > podejrzewam ze jak ktos ma trochę kredytów i grzechów to potrezbuje duzego
    > kredytu

    kredyt refinansowy, wystarczy spojrzec na oferty kilku bankow
    jezeli jest zabezpieczony hipoteka to nawet 30 lat ;-)

  • 5. Data: 2006-05-24 17:06:56
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > kredyt refinansowy, wystarczy spojrzec na oferty kilku bankow
    > jezeli jest zabezpieczony hipoteka to nawet 30 lat ;-)

    Ty to chyba teoretyk jesteś. Książki to nie wszystko.

    Darek

  • 6. Data: 2006-05-24 17:43:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > kredyt refinansowy, wystarczy spojrzec na oferty kilku bankow
    > jezeli jest zabezpieczony hipoteka to nawet 30 lat ;-)

    Dwie uwagi, osoba 50-letnia nie dostanie na 30 lat kredytu, a po drugie to
    przy kredycie refinansującym są dosyć duże ograniczenia w zabezpieczeniu
    hipotecznym od ok. 60 do 80% wartości nieruchomości w zależności od banku.

  • 7. Data: 2006-05-25 13:52:14
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    fakt nie zwrocilem uwagi, ze osoba ma 50 lat = nie dostanie kredytu na 30
    lat

    a praktyke mam b. dluga ;-))