  • 1. Data: 2003-12-19 09:41:34
    Temat: [ING] Maestro pre-paid, haloslaski i limity wyplat gotowki
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Witam,

    Może zainteresuje to użytkowników kart Maestro pre-paid.

    Oto co znalazłem na stronie wuwuwu ING
    http://www.ing.pl/u235/navi/54632:
    "użytkownik karty nie posiadający w ING Banku Śląskim KONTA może otrzymać
    bezpłatnie serwis telefoniczny Halo Śląski".

    Nie wiem od kiedy na to wpadli, ale to dobra wiadomość. Nie trzeba zakładać
    konta i od razu go likwidować - jak ja - żeby mieć dostęp do HaloŚląskiego.
    :-)

    Kwestia druga. Na stronie umieszczono komunikat:
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/KOM_MPP.pdf
    Określone są tam maksymalne dzienne limity wypłat gotówki [5000 PLN], dla
    kart 'Podróżnika' i 'Domowa kasa'. Tylko gdzie są limity dla 'podarunkowej',
    tego nie wiem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-12-19 15:49:23
    Od: "Tashi" <t...@g...pl>

    >Tylko gdzie są limity dla 'podarunkowej',
    > tego nie wiem. :-)

    Limit wypłat gotówkowych w bankomacie dla kart Pre-paid wynosi 0
    (słownie: zero) złotych. To jest karta tylko dla transakcji bezgotówkowych,
    dla zakupów znaczy i płacenia za usługi
    z informacji dołaczonej do karty:
    "Informujemy, że otrzymaną kartą nie można pobierać gotówki w
    bankomatach i kasach bankowych"

  • 3. Data: 2003-12-19 16:04:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Tashi" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla zakupów znaczy i płacenia za usługi
    > z informacji dołaczonej do karty:
    > "Informujemy, że otrzymaną kartą nie można pobierać gotówki w

    Nieprawda.
    Z kart dla klientów indywidualnych tylko 'na zakupy' nie pozwala na
    transakcje gotówkowe. Jak z firmowymi - nie wiem, nigdy się tym nie
    interesowałem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-19 16:40:31
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_pf.pl>

> [...]
    zakładać
    > konta i od razu go likwidować - jak ja - żeby mieć dostęp do

    Szkoda że nie ma dostępu do ING BankOnLine. To by mi się o wiele bardziej
    przydało.
    Z zagranicy nie będę dzwonił do banku...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony www:
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy ze Śląska,

  • 5. Data: 2003-12-19 16:40:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_pf.pl>
    napisał w wiadomości news:brv9gb$7cm$1@inews.gazeta.pl...

    > Szkoda że nie ma dostępu do ING BankOnLine. To by mi się o wiele bardziej
    > przydało.
    > Z zagranicy nie będę dzwonił do banku...

    A to musisz otworzyć i zamknąć konto osobiste. :-)
    Są szanse, że nie zlikwidują dostępu via net, chociaż mnie się nie udało.
    :-(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-12-19 16:47:10
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    Wiadomość napisana przez: Tashi:

> [...]
    > dla zakupów znaczy i płacenia za usługi
    > z informacji dołaczonej do karty:
    > "Informujemy, że otrzymanš kartš nie można pobierać gotówki w

    a oto tekst z informacji dołšczonej do karty "podarunkowej":
    ....ponadto używajšc karty, można wypłacać gotówkę z bankomatów na terenie
    całego kraju, w tym bez prowizji z blisko 520 bankomatów naszego banku....

  • 7. Data: 2003-12-19 17:24:30
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_pf.pl>

    > A to musisz otworzyć i zamknąć konto osobiste. :-)
    > Są szanse, że nie zlikwidują dostępu via net, chociaż mnie się nie udało.
    > :-(

    No właśnie jakbym wiedział że to zadziała to nie ma problemu, ale tak w
    ciemno to nie chce mi sie bawić.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański