  • 1. Data: 2002-06-20 17:02:12
    Temat: przelew mbank-lukas
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam
    Dzis wyslalem o 19 z lukasa do mbanku. Kiedy zobacze te srodki na rachunku w
    lukasie? BTW czy warto zalozyc lokate o stalym % w lukasie na 3 m-ce?
    POzdrawiam
    Savo

  • 2. Data: 2002-06-20 21:02:00
    Temat: Re: przelew mbank-lukas
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Savo <s...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    > Dzis wyslalem o 19 z lukasa do mbanku. Kiedy zobacze te srodki na rachunku w
    > lukasie?
    tych juz nigdy.

    > BTW czy warto zalozyc lokate o stalym % w lukasie na 3 m-ce?
    jesli sadzisz ze w ciagu najblizszych 3 miesiecy spadnie % w Lukasie
    (na lokatach o zmiennym) to tak.
    przed 12.06 mozna bylo powiedziec smialo: prawie na pewno tak.
    dzis sprawa jest duzo bardziej skomplikowana ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-06-21 07:24:35
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Savo wrote:

    > Witam
    > Dzis wyslalem o 19 z lukasa do mbanku. Kiedy zobacze te srodki na rachunku w
    > lukasie?

    :)) Jak przelejesz je z powrotem z mBanku do Lukasa ;-))
    A powaznie to pieniazki "wyjdą" I sesja elixiru z Lukasa, mBanku odbiera
    pierwszą sesje
    o 12:00, czyli popoludniu powinienes je juz widziec na koncie.
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 4. Data: 2002-06-21 10:38:17
    Od: <m...@p...onet.pl>

    mBank odbiera I sesję około 15.00. Mi tak idzie z LGnetu...
    Lokatę na 3 m-ce na 7.5% w Lukasie na razie nie warto otwierać. eMax mBank daje
    7.65% i kapitalizacja miesięczna. Trzeba nasłuchiwać, kiedy następna obniżka
    stóp procentowych przez RPP. Wydaje mi się, że już w przyszłym tygodniu może
    znowu się coś dziać... Reasumująć, do stałych lokat Lukasa należy ruszyć w
    pierwszym tygodniu lipca ... tuż po ogłoszeniu oficjalnej obniżki przez RPP, ale
    jeszcze przed obniżką lukasową...

  • 5. Data: 2002-06-21 10:58:41
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Dzis wyslalem o 19 z lukasa do mbanku. Kiedy zobacze te srodki na rachunku w
    > lukasie?
    No to już przepadłeś -> wlukasie już ich nie zobaczysz ;-)

    BTW czy warto zalozyc lokate o stalym % w lukasie na 3 m-ce?

    lepiej poczekaj na mBank.

  • 6. Data: 2002-06-21 11:14:06
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > mBank odbiera I sesję około 15.00. Mi tak idzie z LGnetu...

    Hymm .. na strone mBanku pisze I sesja KIR - odbiór 12.00 (i tak jakoś
    mi ostatnio przelew z Lukasa przyszedł)
    II sesja KIR - odbiór 15.00 .. może LGnet nie korzysta z I sesji ??
    (nie mogłem znaleść tych informacji na ich stronach)

    Pozdr

    Ra-Ash

  • 7. Data: 2002-06-21 19:18:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 13:14:06 +0200, Ra-Ash <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >II sesja KIR - odbiór 15.00 .. może LGnet nie korzysta z I sesji ??
    >(nie mogłem znaleść tych informacji na ich stronach)

    przelewy zlecone po okreslonej godzinie dnia poprzedniego (nie
    pamietam dokladnie, chyba 22) z LG wychodza dopiero druga sesja
    nastepego dnia
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl