  • 1. Data: 2014-01-06 11:40:27
    Temat: Wpłata w agencji PKO BP
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Czy agencje PKO BP są online połączone z systemem PKO BP ? i w zwązku z tym
    wpłaty gotówkowe na rachunki PKO BP są księgowane online ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Piotrkow/index.php

  • 2. Data: 2014-01-06 21:18:27
    Temat: Re: Wpłata w agencji PKO BP
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    nie wiem czy wszystkie ale ostatnio jak wplacalem to bylo on-line

  • 3. Data: 2014-01-06 22:10:15
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2014-01-06 11:40, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > Czy agencje PKO BP są online połączone z systemem PKO BP ? i w zwązku z tym
    > wpłaty gotówkowe na rachunki PKO BP są księgowane online ?

    A cóż to za problem w dzisiejszych czasach?

  • 4. Data: 2014-01-07 01:38:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 22:10:15 +0100, jo44 napisał(a):

    > A cóż to za problem w dzisiejszych czasach?

    Niby zaden, ale czy PKOBP o tym wie ?

    Bo tak z drugiej strony ... na jakich zasadach te agencje dzialaja ?
    Otworzyc pare kont, zaksiegowac na nie wplaty, wyplacic w bankomatach
    ... i zniknac.

    J.

  • 5. Data: 2014-01-07 09:56:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jo44" 52cb1bb7$0$2187$6...@n...neostrada.pl

    gotówkowe na rachunki PKO BP są księgowane

    > A cóż to za problem w dzisiejszych czasach?

    A czym są czasy dzisiejsze? Internet w bankach był wcześniej
    niż dookoła. Coś mi kołacze po głowie, że to właśnie wiewiórki
    (zanim ujawniły swe rude oblicze) zajmowały się sieciami
    komputerowymi. Może nawet był czas, gdy korzystałem z ich
    serwera NNTP za sprawą Dipolu (ówczesnego mego dostawcy
    usług -- ISP tak zwanego) podłączonego także (bo jednym
    z łączy był BiaMAN a innym chyba właśnie rude) do sieci
    bankowej...

    A jednak, mimo tego, że net był powszechny w bankach
    od dawna, bankomaty PKO pracowały w offlajnie.

    Banki miały swój net, energetyka swój (ponoć nawet w linkach
    odgromnikowych wysokich (czy najwyższych) napięć (idących na
    słupach z kratownic) miała swe światłowody) a TP była wtedy
    w dalekich tyłach... [słabo widzę... oby nie napisać tyłkach,
    bo zacznie się -- udaje delikatnego...]

    Podobnież z telefonami -- koleje miały wcześniej niż telekomunikacja.
    Energetyka chyba także wyprzedzała telekomunikację.

    -=-

    Net jest tak stary, jak ja.

    [tyle tylko, że przez kilkadziesiąt lat był duszony za sprawą
    mafii Gatesa i Triumwiratu? Samsung wbudował napęd atomowy do
    swego trzeciego tabletu -- czy właśnie za to został wyklęty
    przez Google, które przerzuciły się na LG?... IBM, Intel
    i M$ -- to trzej antymuszkieterowie służący złu... Intela
    zwalcza (bez szokujących efektów) Nvidia (Tegra) i ARM
    (już z efektami) oraz podobni (typu Snapdragon 600 z Kraitem
    -- ten to dopiero ma kopa) zaś IBM stracił grunt pod nogami
    za sprawą fatalnego dysku (DTLA bodajże) i jakoś przepotwarza
    się w Lenovo]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-01-07 20:26:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bo tak z drugiej strony ... na jakich zasadach te agencje dzialaja ?
    > Otworzyc pare kont, zaksiegowac na nie wplaty, wyplacic w bankomatach
    > ... i zniknac.
    >
    > J.

    przyjmują wpłaty na konta, opłaty ludzie tam płacą, zrobią kilka
    kredytów gotówkowych, otworzą trochę kont i jakoś biznes się kręci razem
    z lotto itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-01-07 23:06:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-07 01:38, J.F. pisze:

    > Niby zaden, ale czy PKOBP o tym wie ?
    >
    > Bo tak z drugiej strony ... na jakich zasadach te agencje dzialaja ?
    > Otworzyc pare kont, zaksiegowac na nie wplaty, wyplacic w bankomatach
    > ... i zniknac.

    To już było. Taki "Grosik". Ja płacę czynsz w agencji PKOBP bez
    prowizji. Znaczy teraz to się nazywa "punk żwirka i muchomorka" czy cuś
    :-) Wszyscy chodzą tam z przyzwyczajenia że do PKO.
    Jeszcze się nie zwinęli :-)

  • 8. Data: 2014-01-08 00:57:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > prowizji. Znaczy teraz to się nazywa "punk żwirka i muchomorka" czy cuś
    > :-) Wszyscy chodzą tam z przyzwyczajenia że do PKO.

    masz za dużo czasu? nie łatwiej przelew zrobić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-01-08 07:29:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-08 00:57, RobertS pisze:
    > masz za dużo czasu? nie łatwiej przelew zrobić?

    To jest taki rytuał-tradycja. Jest książeczka z blankietami (taka dla
    emerytów :-) ) a w niej pieczątki (teraz przypięte paragony)
    Jest to jedyny rachunek który płacę w "realu" za 0 prowizji.
    Taki sentyment, kilka kroków dla zdrowotności. :-)

    PS. Właśnie się przymierzam do likwidacji konta po zmarłej osobie.
    (emerytce wciśnięto dla jej dobra) Już mam ciarki na plecach w
    oczekiwaniu na problemy i komplikacje. Na koncie 50 zł. Odzyskam?
    Czy tylko ja mam wstręt do "instytucji zaufania publicznego" :-)

  • 10. Data: 2014-01-08 13:28:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lai48n$9th$...@s...man.poznan.pl

    > masz za dużo czasu?

    Trafiasz w sedno. Ludzie lubią takie zabawy, bo dzięki nim spędzają czas.

    Ja, będąc nastolatkiem, nie tylko czytałem w autobusach, ale nawet
    próbowałem pisać. Bardzo często chodziłem z głową w papierach a gdy
    nie czytałem, zazwyczaj myślałem. Łażenie po lesie było doskonałym
    dodatkiem do pisania programów komputerowych tak zwanych. Pisałem
    w głowie, po czym przelewałem na papier, gdy już mogłem.

    [do dziś często czytam, prowadząc samochód; czytam,
    przeglądam reklamówki sklepowe, golę się, przeglądam
    mapy, rozmyślam... wczoraj policja mnie uchroniła od
    wypadku -- ktoś, komu nie podoba się mój styl życia,
    zajechał mi drogę, czy raczej zaczął zajeżdżać, ale
    że robił to ewidentnie celowo i na oczach policjantów,
    więc zaniechał...]

    Czytanie w trakcie chodzenia nie podobało się społeczeństwu.

    Ale jedni mają tego czasu za mało, inni za dużo.
    Łażenie w kółko [i krzyżyk?], palenie papierosów,
    pytlowanie/plotkowanie itp. zajęcia skutecznie
    skracają czas.

    > nie łatwiej przelew zrobić?

    Łatwiej, ale właśnie -- co robić z nadmiarem czasu?

    W kolejce do okienka jest fajnie -- można powąchać smrodu
    innych ludzi, można zostać popchniętym, okradzionym, oplutym,
    zwymyślanym... Można poplotkować, ponarzekać...

    -=-

    My plotkujemy w Usenecie, ale nie każdy tak potrafi. ;)

    Ja mam w ogóle dobrze, bo sporo czasu ćwiczę -- aby żyć.
    Ale nie każdy ma tak dobrze. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'