  • 1. Data: 2002-09-12 09:54:39
    Temat: prowizje za niedokonane przlewy (mBank)
    Od: "saiph" <s...@p...onet.pl>

    Naleze do, ogolnie rzecz biorac, zadowolonych uzytkownikow konta w mBanku.
    Zalozlem tam nawet mBIZNES KONTO i dotychczas bylem bardzo zadowolony. Ale
    ostatnio taka cikawa sprawa mi sie wydarzyla.

    Mam zalozone zlecenia stale z rachunku mBIZNES, tak aby srodki ktore
    zazwyczaj tam trafiaja na poczatku miesiaca byly przelewane na mKONTO oraz
    na ROR w innym banku. W tym miesiacu akurat byly male opoznienia z
    przekazaniem pieniedzy na mBIZNES KONTO i w momencie kiedy zlecenia stale
    maja byc dokonywane - konto bylo prawie puste. Tak wiec zlecenia stale nie
    mogly dojsc do skutku. Jednak w polowie miesiaca spogladnalem na historie
    rachunku i okazalo sie, ze mimo nie wykonania zlecen stalych zostala za nie
    pobrana prowizja!!!! Wiem, ze to tylko 1 zł, ale tu chodzi raczej o zasade,
    a nie o kwoty.

    Napisalem do mBANKU i taka odpowiedz dosalem:
    **************
    Szanowny Panie,

    jesli przelew nie dochodzi do skutku oplata za wykonanie nie zostanie
    pobrana.

    Z poważaniem
    ====================================
    Z tego by wynikalo, ze nie powinni raczej pobierac prowizji za niedokonane
    transakcje.

    Jutro skontatuje sie z nimi telefonicznie, aby wyjasnic sprawe do konca.
    Mimo wszystko moje wszelkie doswiadczenia z mBankiem sa nader pozytywne, i
    nie zamierzam zminiac tego banku na inny.

    A ta sprawa chcialem sie podzielic z grupowiczmi.
    Moze ktos sprawdzi historie rachunku i zobaczy tam tez jakies bledy...

    Pozdrawiam,
    saiph