  • 1. Data: 2006-06-21 05:57:12
    Temat: prowizja za wskazanie klienta
    Od: "_-^ ^-_ jazzz" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś się orientuje jaki bank oferuje najlepsze prowizje za skuteczne
    wskazanie klienta na kredyt hipoteczny. Oczywiście sam kredyt też musi być
    atrakcyjny. Zajmuję się sprzedażą projektów domków jednorodzinnych oraz
    adaptacją projektów i mam częsty kontakt z osobami zdecydowanymi na
    zaciągnięcie pożyczki.

    pozdr
    T.

  • 2. Data: 2006-06-21 08:01:27
    Temat: Re: prowizja za wskazanie klienta
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > atrakcyjny. Zajmuję się sprzedażą projektów domków jednorodzinnych oraz
    > adaptacją projektów i mam częsty kontakt z osobami zdecydowanymi na

    Zazwyczaj jest tak, ze najwieksze prowizje oferuja banki mające najdrozsze,
    najmniej korzystne produkty.

    Tylko czy wcisnąwszy komus gówno, nie zrazisz do swojej podstatwowej
    dzialalnosci

  • 3. Data: 2006-06-21 08:10:52
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > Czy ktoś się orientuje jaki bank oferuje najlepsze prowizje za skuteczne
    > wskazanie klienta na kredyt hipoteczny. Oczywiście sam kredyt też musi być

    Myśle że 2.5 % od VW byłoby OK

    Kasia

  • 4. Data: 2006-06-21 08:57:30
    Od: "_-^ ^-_ jazzz" <j...@p...onet.pl>

    Myślę że tak :-)
    Nick "Kasia z pracy" sugeruje, że jesteś w pracy :-) - czy pracujesz w VW
    banku lub współpracujesz z nimi?
    Może wiesz do kogo najlepiej "uderzyć" w celu nawiązania współpracy?
    pozdrawiam
    Tomasz

  • 5. Data: 2006-06-21 09:19:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu _-^ ^-_ jazzz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nick "Kasia z pracy" sugeruje, że jesteś w pracy :-) - czy pracujesz w VW
    > banku lub współpracujesz z nimi?
    IHMO to kolejne wcielenie grupowego trolla, wtracajacego do kazdego
    watku swoje zachwyty nad VW (poszukaj w archiwum)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-06-21 11:19:03
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Myślę że tak :-)
    > Nick "Kasia z pracy" sugeruje, że jesteś w pracy :-) - czy pracujesz w VW
    > banku lub współpracujesz z nimi?
    > Może wiesz do kogo najlepiej "uderzyć" w celu nawiązania współpracy?

    Stary.
    Przeca to troll Ci odpisuje. Znowu z tym VW Bank.
    Zapytaj sie gdzie sa najnizsze prowizje albo gdzie najtanszy kredyt albo
    gdzie najlepszy sustem oblsugi przez internet.
    Zawsze ale to zawsze jkolina vel kasia vel co tak meszcze odpowie Ci ze
    'najlepiej w VW Bank'.

    I zebys sie nie zdziwil z tymi 2.5%

  • 7. Data: 2006-06-21 12:08:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:098101c69524$cd15ff50$724ba853@CZARNYMASTER, *Bartek* wrote:

> [...]
    > albo gdzie najlepszy sustem oblsugi przez internet.
    > Zawsze ale to zawsze jkolina vel kasia vel co tak meszcze odpowie Ci

    A popatrz na watek ponizej i ta cala zgraje facetow ktorzy wlasnie "KASI z
    pracy" opisuja o "erygonomicznym" dostepie do bankow... :-)

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-06-21 12:09:50
    Od: "KASIA z pracy" <k...@o...pl>

    > A popatrz na watek ponizej i ta cala zgraje facetow ktorzy wlasnie "KASI z
    > pracy" opisuja o "erygonomicznym" dostepie do bankow... :-)

    Bo te prostaki każdą bldynke biorą za trolla

    Kasia

  • 9. Data: 2006-06-21 14:03:37
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-21 14:08, kiedy darnok zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > A popatrz na watek ponizej i ta cala zgraje facetow ktorzy wlasnie "KASI
    > z pracy" opisuja o "erygonomicznym" dostepie do bankow... :-)

    Jakby troll napisał: "Niech się wpisują miasta zadowolone (albo
    niezadowolone, wedle woli trolla) z mbanku", to też by się paru wpisało.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2006-06-21 16:04:27
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > IHMO to kolejne wcielenie grupowego trolla, wtracajacego do kazdego

    To się zgadza

    > watku swoje zachwyty nad VW (poszukaj w archiwum)

    Który to bank nie ma w ofercie kredytów hipotecznych.

    Darek