  • 1. Data: 2006-06-20 21:07:10
    Temat: debet?
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    witajcie
    jaki bank daje mozliwosc salda debetowego na koncie? tj chodzi o najszybsze
    mozliwe nie chodzi o duze sumy - ile nalezy pracowac zeby otrzymac takie
    saldo? jakie sa odsetki?

    mam zatrudnienie, mam konto w mbanku mzoe ktos ma dostawidczenie jak to tak
    funkcjonuje?

  • 2. Data: 2006-06-21 06:49:15
    Temat: Re: debet?
    Od: "Piotrek" <@p.lewandowski.link.waw.pl>

    Użytkownik "laczpol" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymac takie saldo? jakie sa odsetki?
    >
    > mam zatrudnienie, mam konto w mbanku mzoe ktos ma dostawidczenie jak to

    Zalatwiasz sobie kredyt odnawialny
    Mi zajelo to ~ miesiac

  • 3. Data: 2006-06-21 08:37:44
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Piotrek wrote on 2006-06-21 08:49:
    > Użytkownik "laczpol" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zalatwiasz sobie kredyt odnawialny
    > Mi zajelo to ~ miesiac
    Debet przyznają na pewno Pekao i PKO BP - wysokość zależy od rodzaju
    konta. Pekao - zwykłe Eurokonto - 300 PLN, PKO BP - przy zwykłym
    Superkoncie nie wiem, przy złotym - 2500 PLN.

    Debet dostaje się praktycznie od razu, w momencie otwierania konta.

    Oprocentowanie - zwykle wyższe niż kredyt (odnawialny) w koncie, ale nie
    ma opłaty za przyznanie/odnowienie.
    Często debet ma taki ficzer, że trzeba spłacić część bodajże w ciągu 2
    tygodni np. (chyba PKO BP tak ma albo miało).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2006-06-21 14:54:47
    Od: Piotrek Miller <p...@M...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 08:49:15 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Zalatwiasz sobie kredyt odnawialny
    > Mi zajelo to ~ miesiac

    Od złożenia wniosku w internecie do uruchomienia kredytu - dwa
    tygodnie. A i to dlatego tak długo, że nie bardzo miałem czas
    podjechać i podpisać umowę. Miasto - Warszawa.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 5. Data: 2006-06-21 18:24:56
    Od: Kasia Struczyk <k...@n...pl>

    laczpol napisał(a):
> [...]
    > saldo? jakie sa odsetki?
    >
    > mam zatrudnienie, mam konto w mbanku mzoe ktos ma dostawidczenie jak to tak

    polecam kredyt odnawialny

    a tzw debet-Kredyt Bank-bedzie to limit kredytowy i od razy przy koncie
    mozna zlozyc wniosek i rozpatrza pozytywnie-oplata roczna 40 zl (chyba)
    i orpcentowanie chyba 19%-generalnie lepszy jest mBank

    pozdr
    Kasia